Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود خبر داد

چتر بیمه بر 2 هزار هکتار از شالیزارهای میاندورود

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از بیمه 2 هزار و 130 هکتار از زمین های شالیزاری این شهرستان تاکنون خبر داد.

چتر بیمه بر 2 هزار هکتار از شالیزارهای میاندورود

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید اسماعیل علوی از بیمه 2 هزار و 130 هکتار از زمین های شالیزاری شهرستان میاندورود تاکنون خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود با اشاره به اهمیت نقش بیمه در رفاه و معیشت پایدار کشاورزان، گفت: بیمه محصولات کشاورزی یک فرآیند مهم است تا کشاورزان با انگیزه بیشتر و با حمایت بخش دولتی به تولید محصولات کشاورزی بپردازند و نگرانی از بابت تولید محصول خود نداشته باشند.

وی با بیان اینکه محصولات کشاورزی همیشه با مخاطرات زیادی مواجه است، به کشاورزان توصیه کرد بیمه محصولات خود را بسیار جدی بگیرند.

علوی با بیان اینکه انجام بیمه محصولات کشاورزی ضروری است، از بهره برداران خواست نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود از طریق صندوق بیمه کشاورزی اقدام تا از حمایت های صندوق بیمه کشاورزی در صورت وقوع خسارت احتمالی برخوردار شده و با آرامش بیشتر و بدون دغدغه به تولید بپردازند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود به شالیکاران توصیه کرد برای بهره مندی بیشتر از حمایت های مالی صندوق بیمه کشاورزی در زمان انعقاد قرارداد بیمه، نسبت به انتخاب گزینه های بهتر متناسب با میانگین تولید هر منطقه اقدام و برای انعقاد قرارداد به بانک کشاورزی، مراکز جهاد کشاورزی و دفتر نمایندگی بیمه در این شهرستان مراجعه کنند.

وی در پایان یادآور شد، شهرستان میاندورود دارای 8 هزار و 592 هکتار زمین شالیزاری است

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید