Iranian Agriculture News Agency

مطالبه گری برای کشاورزان با برگزاری ۱2 نشست خبری آنلاین

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: برای اطلاع رسانی مناسب به جامعه هدف کشاورزی نشست های خبری را با رئیس سازمان، معاونین و کلیه مدیران در زمانهای مختلف برگزار می‌کنیم.

مطالبه گری  برای کشاورزان  با برگزاری ۱2 نشست خبری آنلاین

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، حامد عارفی‌نیا گفت: وجود ویروس کرونا و شرایط بهداشتی که اکنون باید رعایت گردد،  حتی مانع اطلاع‌رسانی ما به جامعه هدف نشده و در این راستا، نشست های خبری خود را از طریق صفحه اینستاگرام و به صورت آنلاین برگزار می کنیم.

وی اظهار داشت: دستگاههای اجرایی برای خدمت به مردم و جامعه هدف خود فعالیت میکنند و روابط عمومی دستگاهها نیز برای اطلاع رسانی از هیچ کوششی دست برنمیدارند.

عارفی نیا بیان کرد: از آغاز محدودیت های ویژه ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، نشست های خبری خود را بصورت آنلاین در اسفند ماه سال گذشته آغاز کردیم و تا کنون 12 نشست بصورت آنلاین در فضای مجازی برگزار و مدیران سازمان به سوالات خبرنگاران و جامعه هدف پاسخ دادند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی برگزاری این نشست ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در نشست های حضوری تنها به سوالات خبرنگاران داده می شود اما اکنون با برگزاری نشست های آنلاین، در کنار فاصله گذاری بهداشتی که رعایت میگردد، به سوالات تمامی افرادی که صفحه روابط عمومی سازمان را دنبال می کنند، نیز پاسخ داده می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید