Iranian Agriculture News Agency

برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در استان زنجان

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: برخورد با ساخت وسازهای غیر مجاز در زنجان شدت گرفته و به زودی احکام قطعی برخی ساخت و سازهای غیر مجاز در باغشهرها نیز اجرا خواهد شد.

برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در استان زنجان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان زنجان، جواد تاراسی رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: خودروهای گشت زنی یگان حفاظت اراضی با بررسی مستمر وحضور فعال در عرصه های کشاورزی و نیز گزارش های دریافتی توسط سامانه ۱۳۱، مزارع و باغها را رصد کرده و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و اقدام به تغییر کاربری و تخریب اراضی،  برخورد خواهد کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی وباغ ها، جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با همکاری عوامل مدیریت امور اراضی استان، از ابتدای سال ۹۹ تا کنون اقدام به قلع و قمع و تخریب ۱۰۸ مورد تغییر کاربری غیر مجاز کرده است.که از این ۱۰۸ مورد تعداد ۱۶ مورد با حکم قطعی و تعداد ۷۰ مورد نیز با هماهنگی و دستور دادستان محترم تخریب شدند. همچنین تعداد ۲۲ مورد نیز باستناد تبصره ۱ ماده ۱۰ والبته بدون دخالت نیروی انتظامی و با راهنمایی های به موقع  کارشناسان یگان حفاطت جمع آوری و اعاده به وضع سابقه صورت گرفته است.

تاراسی در خاتمه خاطر نشان کرد:  برخورد با ساخت وسازهای غیر مجاز در زنجان شدت گرفته و به زودی احکام قطعی برخی ساخت و سازهای غیر مجاز در باغشهرها نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید