Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

رفع موانع تولید و تنظیم بازار محصولات از دستاوردهای صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : رفع موانع تولید و تنظیم بازار محصولات از دستاوردهای صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان قزوین است.

رفع موانع تولید و تنظیم بازار محصولات از دستاوردهای صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین فاطمه خمسه بهمراه رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان دردیدار با جانعلی بهزا دنسب مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت : اقدامات خوبی برای تقویت سرمایه صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی انجام شده است.

وی اظهار کرد:  هم افزایی ظرفیت های موجود تشکل ها و بهره برداران این بخش با سازمان جهاد کشاورزی استان  با  همکاری این صندوق حاصل  شده است.

در ادامه این که مدیران عامل صندوق استان  قزوین و صندوق شهرستانی تاکستان نیز حضور داشتند گزارش اجمالی از عملکرد صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین و شهرستان تاکستان  ارائه شد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در این جلسه نیز گفت : صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی به دنبال احیا، تقویت و توسعه سرمایه اجتماعی از طریق ارائه و ترویج الگوهای جدید سرمایه گذاری و تجهیز منابع هستند.

جانعلی بهزادنسب گفت : سرمایه اجتماعی در صندوق ها موجب هم افزایی در توسعه بخش کشاورزی می شود.

وی اظهار کرد: سوق دادن اعتبارات و یارانه های تولید برای تقویت سرمایه این صندوق ها موجب پایداری منابع در راستای توسعه کشاورزی و تامین امنیت غذایی کشور می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید