Iranian Agriculture News Agency

اشتغالزایی سه هزارنفر با اجرای ۸ پروژه جهش تولید صنایع تبدیلی و غذایی استان تهران

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از معرفی 8 پروژه جهش تولید خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با اجرای این پروژه ها که بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری دارند، دوهزارنفر اشتغال زایی را دربخش کشاورزی شاهد باشیم.

اشتغالزایی سه هزارنفر با اجرای ۸ پروژه جهش تولید صنایع تبدیلی و غذایی استان تهران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، محمد ترکیان با اعلام این خبر گفت: طرح های زیادی را در صنایع تبدیلی و غذایی استان تهران در دست اجرا داریم اما تمرکز اصلی بر تکمیل و به بهره برداری رساندن واحدهای با پیشرفت فیزیکی و اشتغال بالاست.

وی ادامه داد: به همین منظور، امسال ۸ پروژه جهش تولید در کل استان تهران با سرمایه گذاری در حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است که باعث ایجاد اشتغال بیش از سه هزارنفر خواهد شد.

ترکیان افزود: این پروژه ها در قالب خودکفایی کره، جلوگیری از خروج ارز از کشور جهت واردات، تولید لاکتوزهای خوراکی در پالایشگاه شیر و تکمیل زنجیره های تولید در زیربخش های باغبانی و تولیدات دامی درحال اجرا هستند.

به گفته مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، با بهره برداری از این پروژه ها  800هزارتن ظرفیت جذب ماده خام کشاورزی در استان تهران افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید