Iranian Agriculture News Agency

مرجع اصلی سیاست گذاری بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: مرجع اصلی سیاست گذاری بخش کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی است و سایر دستگاه‌های وابسته باید با ستاد سازمان هماهنگ باشند.

مرجع اصلی سیاست گذاری بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، اسفندیار حسنی‌مقدم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در جلسه شورای معاونین این سازمان گفت: مرجع اصلی سیاست گذاری بخش کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی است و سایر دستگاه‌های وابسته باید با ستاد سازمان هماهنگ باشند. در این راستا لازم است معاونین سازمان با مجموعه‌هایی که زمینه کاری آنها با هم در ارتباط است جلسه برگزار کرده تا در خصوص برنامه‌های کلان، اهداف و دیدگاه‌ها در سازمان تصمیم گیری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر لزوم تشکیل شورای کشاورزان پیشرو استان تأکید کرد و گفت: هر شهرستان مرغدار نمونه، دامدار نمونه، گلخانه دار نمونه و.... را معرفی و ترکیب مناسبی از این نخبگان، هر دو یا سه ماه یکبار جلسه ای را بمنظور بیان دیدگاهها و رفع مشکلات را از زبان کشاورزان که اطلاعاتشان در بسیاری از موارد به روز تر است بشنویم.  در این راستا لازم است همکاران پیشنهادات خود را به سازمان  ارائه کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس استعداد هر شهرستان از طریق ظرفیت نمایندگان محترم آن شهرستان در مجلس شورای اسلامی پیگیر جذب اعتبار و اجرای پروژه‌های مهم بخش کشاورزی در راستای تولید و ایجاد اشتغال باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر جذب اعتبارات ملی و استانی، انجام به موقع  مکاتبات اداری، ساماندهی مراکز خدمات جهاد کشاورزی، ساماندهی تشکل‌های بخش کشاورزی و بهره وری از منابع آب تاکید کرد و گفت: باید به شکلی عمل کنیم که در راستای ارتقاء رضایتمندی مردم گام‌های موثر و چشمگیری را برداریم.

در ادامه این جلسه، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی موسوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با اشاره به اینکه دو ویژگی مهم از صفات خدمتگزان به مردم است (یکی ایمان به پروردگار و دیگری سود رساندن به بندگان)، همکاران را به خدمت به جامعه روستایی و عشایری با روحیه جهادی سفارش کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید