Iranian Agriculture News Agency

وبینار حریق برگزار می‌شود؛

مدیریت حریق، حلقه گمشده در مدیریت پایدار سرزمین

عضو شورای عالی سازمان جنگلها و مراتع و آبخیزداری کشور از برگزاری وبینار حریق با عنوان مدیریت حریق حلقه گمشده در مدیریت پایدار سرزمین در روز دوشنبه ۲۳ تیرماه خبر داد.

 مدیریت حریق، حلقه گمشده در مدیریت پایدار  سرزمین

حسین بدری‌پور، عضو شورای عالی سازمان جنگلها و مراتع و آبخیزداری کشور در گفتگو با خبرنگار ایانا با اشاره به برگزاری وبینار حریق با عنوان «مدیریت حریق، حلقه گمشده در مدیریت پایدار  سرزمین» در روز دوشنبه ۲۳ تیرماه، گفت: این وبینار در قالب پروژه ظرفیت‌سازی و مدیریت دانش نهادهای اجتماع محور در زمینه تاب آوری و مدیریت پایدار زمین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جامعه هدف در برگزاری این وبینار  جامعه مردم نهاد است که با توجه به اهمیت موضوع حریق، همکاران منابع طبیعی، محیط زیست و کنش‌گران حوزه منابع طبیعی و محیط زیست  در این وبینار  شرکت می‌کنند.

عضو شورای عالی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به ثبت‌نام 252  نفر برای شرکت در این وبینار، گفت: یک مدرس بین المللی مدیریت حریق از دانشگاه فنی کارادنیز ترکیه و یک کارشناس اسبق بخش حریق فائو و ابداع‌کننده آتش‌کوب از کشور فنلاند در این وبینار به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم در یک لحظه به دانش برسیم، گفت: به طور یقین اکثر شرکت کنندگان در این وبینار، اطلاعاتی در سطح عمومی دارند و برگزاری این همایش ‌ها  به افزایش آگاهی عموم مردم کمک خواهد کرد.

بدری پور در پایان یادآور شد: سازمان جنگل‌ها، مراتع  و آبخیزداری کشور در سال‌های ۹۵ و ۹۷، دو کارگاه آموزش  مدیریت حریق با حضور اساتید بین المللی برگزار کرده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید