Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده عنوان کرد:

طرح یاوران تولید، شاهراه انتقال دانش به دل مزرعه

نشست مشترک رئیس و معاونین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی صفی‌آباد دزفول با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان برگزار شد.

طرح یاوران تولید، شاهراه انتقال دانش به دل مزرعه

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، نشست مشترک رئیس و معاونان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی صفی‌آباد با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان به منظور همکاری و انجام فعالیت‌های مشترک در دفتر ریاست سازمان برگزار شد.

در این جلسه ملک‌زاده رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی صفی‌آباد دزفول، ضمن تبریک انتصاب امیری‌‌زاده به سمت ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، گزارشی از فعالیتهای شاخص و عملکرد پژوهشی و آموزشی مرکز را ارائه نمود. وی در ادامه افزود: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی صفی‌آباد با تمام توان و امکانات در تحقق شعار سال و برنامه‌های وزارت متبوع و خدمت به مردم آمادگی کامل را در جهت همکاری و تعامل بیشتر با سازمان جهاد کشاورزی استان را دارد.

ملک‌زاده گفت: شکاف تولید در بسیاری از محصولات کشاورزی استان خوزستان به دلایل مختلف به ویژه بی توجهی به نتایج تحقیقات و مسایل فنی و علمی بالا است و با اجرای "طرح یاوران تولید" تحقیقات کاربردی‌تر و در واقع شکاف تولیدکاهش می یابد.

در ادامه خدارحم امیری‌زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با قدردانی از تلاش و فعالیت‌های ارزنده رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی صفی‌آباد دزفول  و همکاران وی با تاکید بر اهمیت این مرکز در شمال استان خوزستان، توسعه طرح‌های تحقیقاتی و دوره‌های آموزشی مرکز بر پایه نیاز ‌های استان در سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و زحمات همکاران مرکز را ارزشمند دانست. امیری‌زاده با اشاره به طرح یاوران تولید افزودند: طرح یاوران تولید یک طرح کامل و جامع بوده که جزء برنامه‌ها، سیاست‌ها و تاکیدات مقام عالی وزارت می‌باشد و از نکات شاخص این طرح اینکه دانش از قفسه کتابخانه‌ها و سینه کارشناسان و محققین به مزارع خُرد مالکی، زندگی و معیشت کشاورزان راه پیدا کرده است

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید