Iranian Agriculture News Agency

مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان زرند معارفه شد.

با حضور فرماندار شهرستان زرند، معاون و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، مهندس رضا محمدی به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند معرفی شد

مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان زرند معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این مراسم که فرماندار شهرستان زرند، پورخاتون معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، مدیران بازرسی ،حراست امور شهرستانها و روابط عمومی این سازمان حضور داشتند از خدمات علی زارعی مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان تجلیل و رضا محمدی به عنوان مدیر جدید این شهرستان معرفی شد.

فرماندار شهرستان زرند در مراسم معارفه مدیر جدید جهادکشاورزی شهرستان زرند گفت: رونق اقتصادی شهرستان با کشاورزی بوده و هست و هرگونه غفلت از آن خسران را در پی دارد.

وی ادامه داد: یکی از موارد مهم که بر آن تاکید زیادی است استفاده از روشهای نوین آبیاری است که خوشبختانه تاکنون اقداماتی صورت گرفته است و انتظار می‌رود در آینده نیز ان شاءالله به خوبی مورد توجه قرار گیرد وی افزود: همچنین کشت های گلخانه ای نیز مورد تاکید است و باید به هر شیوه ای از آب بهترین استفاده بشود.

در این جلسه  پورخاتون با بیان اینکه ارزش تولیدات استان کرمان حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان است، گفت: در شمال استان کرمان قریب به ۲۳ هزار میلیارد تومان ارزش تولیدات محصولات کشاورزی است و قریب به دو و نیم میلیارد تومان آب جهت این تولیدات مصرف می شود.

 وی افزود: امروز مدیران جهاد کشاورزی توجه خاصی به بهره وری داشته و از نظر ما کلید جهش تولید در بخش کشاورزی افزایش بهره‌وری است.

پورخاتون اذعان کرد: باید ارزش افزوده محصولات را با ایجاد صنایع فراوری بالا برده و حتی الامکان از خام‌فروشی جلوگیری کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید