Iranian Agriculture News Agency

رشد قابل توجه عملکرد بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان

عملکرد بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی در سال 1398 نسبت به عملکرد سالهای گذشته 150 درصد رشد داشته و جزو بخشهای تحقیقاتی قابل تقدیر عنوان شد.

رشد قابل توجه عملکرد بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در هفدهمین گردهمایی سالیانه محققین و اعضای هیات علمی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی که به صورت مجازی برگزار شد، نتایج ارزیابی عملکرد بخشهای تحقیقاتی ستادی و استانی موسسه به همراه نتایج ارزیابی عملکرد اعضای هیات علمی ستاد و مراکز تابعه در سال 1398 توسط عباسی رییس موسسه ارائه و از برگزیدگان تقدیر شد.

براساس این گزارش در گردهمایی ذکر شده که به مناسبت رشد قابل توجه (150درصدی نسبت به سال‌های گذشته) فعالیت های پژوهشی، ترویجی و آموزشی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد از همکاران، مدیریت بخش  ناصری و مدیران مرکز بایبوردی و  توسلی تقدیر بعمل آمد.  

لازم به ذکر است در این گردهمایی  احمد بایبوردی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی نیز با تبریک و قدردانی از فعالیتهای بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، ضمن آرزوی توفیقات بیشتر، نهایت علاقمندی و آمادگی مرکز را برای هدایت فعالیت‌های اثربخش پژوهشی، فناوری، ترویجی و آموزشی اعلام کرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید