Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه بررسی طرح کشت قراردادی کلزا

جلسه بررسی طرح کشت قراردادی کلزا باحضور قائم مقام رئیس سازمان روز ۱۶ تیرماه در اتاق جلسات برگزارشد.

برگزاری جلسه بررسی طرح کشت قراردادی کلزا

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، در این جلسه ابتدا آقای اکبرآبادی کارشناس جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور توضیحاتی در خصوص طرح توسعه کشت  دانه های روغنی براساس کشاورزی قراردادی ارائه کرد.

سپس معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان ،  کارشناس طرح کلزا ی مدیریت زراعت ، مشاور اقتصادی رئیس سازمان  و  معاون مدیر توسعه تجارت  نظرات خود را در خصوص طرح  پیشنهادی  کشت قراردادی کلزا ی کارشناس جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور ، بیان کردند.

حاضرین درجلسه  ضمن بحث و گفتگو بر موضوع ارجاع  طرح قراردادی کشت کلزا به کارخانجات دانه های روغنی و بخش خصوصی تاکید کردند.  

قائم مقام رئیس سازمان  نیز در این جلسه اظهار داشت: ماباید  در رابطه طرح قراردادی کشت کلزا یک الگوی کارشناسی شده ارائه دهیم که قابلیت اجرایی داشته باشد.

جواد اسماعیلی افزود: با توجه به محدودیتها  باید متناسب با سیاستگذاری ها و هدفگذاریهای وزارت، توانایی خود را بکار گیریم و آن را پیاده سازی کنیم.

وی ضمن تاکید بر تسهیل در اجرای کشاورزی قراردادی  گفت:  کارخانه ها باید در این طرح به عنوان تسهیلگر در نظر گرفته شده و  تامین بذر ، کود، ماشین  آلات و تسهیلات در گردش  و سایر ملزومات تولید کلزا  ، توسط این واحد های تولیدی ، فراهم شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید