Iranian Agriculture News Agency

5020 دستگاه ادوات کشاورزی خراسان شمالی پلاک گذاری شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی گفت : از شروع طرح پلاک گذاری تاکنون حداقل 5020 دستگاه تراکتور وکمباین فاقد پلاک از ماشین الات کشاورزی استان پلاگ گذاری شده است.

 5020 دستگاه ادوات کشاورزی خراسان شمالی پلاک گذاری شد

به خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، عبداله یوسفی افزود: از مجموع  14000 دستگاه تراکتور و کمباین  موجود در استان  بالغ بر 7500 دستگاه فاقد پلاک بوده که تاکنون حداقل 5020 دستگاه از ماشین الات کشاورزی استان پلاگ گذاری شده است.

وی افزود : همچنین برای تعداد بالغ بر2500 دستگاه فاقد پلاک  نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا نسبت به پلاک گذاری اقدام گردد .

یوسفی در ادامه  از نظام صنفی کشاورزی و پلیس راهور استان در امر پلاک‌گذاری ادوات و ماشین آلات کشاورزی قدر دانی کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اضافه کرد : با توجه به هماهنگی انجام شده با ستاد سوخت برای پلاک گذاری ، در زمان باقی مانده سایر ماشین آلات فاقد پلاک نسبت به پلاک گذاری اقدام کنند .

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 15 میلیون لیتر سوخت به  تراکتورها و بیش از ششصد هزار لیتر سوخت به کمباین های موجود در منطقه  تخصیص داده شده است .

یوسفی خواستار  کنترل ونظارت  بیشتر بر روند ثبت کاربرد و تایید سوخت ماشین الات کشاورزی درسامانه مربوطه شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی یادآور شد : پلاک دارکردن ماشین الات کشاورزی بسیار مهم است و باید روند  پلاک گذاری با سرعت بیشتری انجام شود و با توجه به اینکه کارشناسان و مسوولین مراکز و پهنه های کشاورزی بر تعداد تراکتور و ادوات کشاورزی  اشراف دارند باید سرعت بیشتری بر روند شناسایی و هدایت آنها به نظام صنفی شهرستان ها برای تشکیل پرونده پلاک گذاری داشته باشند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید