Iranian Agriculture News Agency

600 تن کلزا از کشاورزان استان سمنان خریداری شد

رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی تعاون روستایی استان سمنان با اشاره به خرید 600 تن دانه روغنی کلزا گفت: تاکنون در ۷ مرکز خرید از کشاورزان استان سمنان خرید کلزا انجام‌شده است.

600 تن کلزا از کشاورزان استان سمنان خریداری شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، حسن حاجی ابراهیمی اظهار کرد: شرکت‌های تعاون روستایی به مباشرت از سوی شرکت بازرگانی دولتی استان سمنان اقدام به دریافت کلزا از کشاورزان می‌کنند و بر اساس مصوبه قیمت هر کیلوگرم کلزا 46 هزار و 602 ریال است که وجه آن از سوی شرکت غله تأمین و به‌حساب کشاورزان واریز می‌شود.

وی افزود: شبکه تعاون روستایی استان سمنان تاکنون بالغ‌بر 600 تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان خریداری و در انبارها ذخیره کرده است.

حاجی ابراهیمی با اشاره به وجود 7 مرکز خرید محصول کلزا در استان، اضافه کرد: این مراکز خرید کلزا را در شهرستان‌های میامی، شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار و آرادان انجام می‌دهند و بقیه نقاط استان محصول کلزای خود را به این انبارها حمل و تحویل می‌دهند.

رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی تعاون روستایی استان سمنان اضافه کرد: خرید کلزا تا پایان برداشت این محصول ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایط اقلیمی و عملیات به زراعی انجام‌شده توسط عوامل تولید، امسال دانه‌های روغنی کلزا بیشتر از سال زراعی گذشته تولید و خریداری شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید