Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس:

خدمات مجازی جهاد کشاورزی فارس ادامه دارد

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا اکثر خدمات این سازمان به صورت مجازی به مراجعه کنندگان ارائه شده است.

خدمات مجازی جهاد کشاورزی فارس ادامه دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علیرضا واحدی پور تصریح کرد: با راه اندازی شبکه درون سازمانی، درخواست های ذی نفعان جهاد کشاورزی از طریق  یکی از پیام رسان ها به شماره تماس 09018397269 دریافت و در اسرع وقت و حتی الامکان ظرف ۲۴ ساعت بررسی و نتیجه به آنان اعلام خواهد شد.

به گفته وی؛ بهره برداران بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به آدرس http://fajo.ir/site/index.php/samaneh  از 67  خدمت الکترونیکی این سازمان اطلاع یابند و استفاده کنند.

واحدی پور ابراز کرد: اپلیکیشن مزرعه برکت http://www.mazraeh-barakat.ir/، سامانه صدور مجوز پنجره “http://fajo.ir/site/index.php/samaneh/113-“، سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری/ http://cita.maj.ir  و سامانه جامع اطلاعات امور اراضی کشور https://esc.laoi.ir/ از جمله سامانه های ارائه شده روی پورتال سازمان جهاد کشاورزی استان فارس است.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه خدمات الکترونیک این سازمان از قبل وجود داشته و در آینده نیز ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: به دستور رئیس محترم سازمان حتی پس از رفع بحران از سوی وزارت بهداشت و درمان،  فعالیت "شبکه و سامانه غیرحضوری" این سازمان ادامه خواهد داشت، از این رو هم استانی های عزیز به منظور حفظ سلامت خود و دیگران لطفا حتی الامکان از مراجعه حضوری خودداری کنند.

 واحدی پور تاکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و گام برداشتن در راستای سلامتی مردم و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیاز به حضور مراجعان در معاونت ها، مدیریت ها، ادارات ستادی و مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان ها نیست.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید