Iranian Agriculture News Agency

ضریب پوشش بیمه روستایی شیروان بیشتر از میانگین استانی است

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: براساس آمارهای موجود، ضریب پوشش بیمه کشاورزی، روستایی و عشایری شیروان ۶۳.۱۰ درصد بوده که از میانگین استانی بیشتر است.

ضریب پوشش بیمه روستایی شیروان بیشتر از میانگین استانی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، محمدرضا غلام زاده گفت: اکنون ضریب پوشش بیمه  استان ۵۵ درصد و کشور کمتر از این میزان است.

وی گفت: در سه ماهه نخست سال پیش ضریب پوشش بیمه این شهرستان، ۵۷ درصد بود که اینک به ۶۳.۱۰ درصد افزایش یافته است.

غلام زاده افزود: در سه ماهه نخست امسال ۳۶۰ نفر از کشاورزان، روستاییان و عشایر این شهرستان بیمه شدند که این میزان افراد زیر پوشش در پی برگزاری نشست های مختلف با فرماندار و دیگر دستگاه های اجرایی به دست آمد.

 مدیر صندوق بیمه کشاورزی، روستایی و عشایری شیروان گفت: این شهرستان بیشترین تعداد بیمه شده در سطح استان را دارد که ۱۰ هزار و ۶۳۰ نفر تاکنون بیمه شده اند که از این تعداد، ۶۵۰ نفر ثبت نام اولیه داشته ایم که حق بیمه را پرداخت نکردند.

غلام زاده افزود: همچنین ۳۸۲ نفر در این شهرستان مستمری بگیر این صندوق هستند که ماهانه، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مستمری برای مجموع کل آنان پرداخت می شود.

وی گفت: دولت یارانه بیمه اجتماعی برای هر فرد در جامعه هدف را برای بالاترین سطح سالانه، ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و ماهانه، یک میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و برای پایین ترین سطح سالانه، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و ماهانه، ۵۵۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید