Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

قزوین مرکز تربیت مربیان باغبانی کشور می شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : با انعقاد تفاهم نامه بین فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی استان دپارتمان تربیت مربیان باغبانی کشور در قزوین راه اندازی می شود .

قزوین مرکز تربیت مربیان باغبانی کشور می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین فاطمه خمسه در دیدار با مددی  مدیرکل فنی و حرفه ای استان افزود : با راه اندازی این مرکز کلیه مربیان باغبانی کشور توسط سازمان فنی و حرفه ای ؛ آموزش و ارتقای دوره های مهارتی را طی خواهند کرد .

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان قزوین در کشاورزی پیشرو است دوره های فنی و حرفه ای بایستی آموزش لازم برای کشاورزان و بهره برداران ارائه شود .

وی تاکید کرد : آخرین یافته های تحقیقاتی بخش کشاورزی از طریق برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی به بهره برداران بخش منتقل شود .

خمسه اضافه کرد : سازمان فنی وحرفه ای می تواند با تربیت مربیان خوب؛ انتقال دهنده نوآوری و دستاوردهای جدید بخش کشاورزی باشد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز ظرفیت بسیار زیادی برای انتقال یافته ها و برگزاری دوره های فنی حرفه ای دارد که با توجه به وجود مربیان و محققان خوب می توان از این فرصت برای ارتقا بخش کشاورزی استفاده کرد .

خمسه افزود : ارتباط بخش تحقیقات ، ترویج  جهاد کشاورزی  و آموزش فنی و حرفه ای فرصت مناسبی برای ارتقای سطح دانش و مهارت کشاورزان و بهره برداران بخش است .

وی خاطر نشان ساخت : هدف فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی در انعقاد تفاهم نامه ؛ برگزاری دوره های ترویجی و آموزشی بمنظور ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان و بهره برداران بخش کشاورزی است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید