Iranian Agriculture News Agency

با امضای تفاهم نامه سازمان جنگل‌ها و شرکت خدمات کشاورزی انجام می‌شود؛

بهره‌گیری از ظرفیت هواپیمایی خدمات ویژه برای اطفای حریق در عرصه‌های مرتعی و جنگلی

سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی برای گسترش همکاری‌های فی مابین و استفاده از توان و امکانات و همچنین بهره مندی از ظرفیت‌های در اختیار، امروز یکشنبه تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

بهره‌گیری از ظرفیت هواپیمایی خدمات ویژه برای اطفای حریق در عرصه‌های مرتعی و جنگلی

به گزارش ایانا به نقل از سازمان جنگل‌ها، هدف از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک، بهره‌برداری از ظرفیت‌های شرکت هواپیمایی خدمات ویژه برای انجام گشت و مراقبت هوایی، بهره‌گیری از خدمات پروازی جهت کنترل و اطفای حریق و همچنین پایش جنگل‌ها و مراتع در مقاطع زمانی و ارائه گزارش در قالب فیلم و عکس است.

کودپاشی، محلول‌پاشی و بذرپاشی به منظور دفع آفات در عرصه‌های مرتعی و جنگلی و همکاری‌های دوجانبه در زمینه رعایت حریم دریا و صیدگاه‌ها در استان‌های شمالی از جمله اهداف امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی است.

همچنین برای تحقق اهداف این تفاهم نامه و پیگیری اقدامات و تامین اعتبارات مورد نیاز مقرر شد کمیته مشترکی متشکل از دو نفر نماینده از سوی دو دستگاه برای تهیه برنامه کاری سالانه، شناسایی نیازها و تعیین اولویت‌ها و برگزاری جلسات حسب ضرورت تعیین شود.

بر اساس این گزارش، این تفاهم نامه که در 6 ماده و مدت اعتبار دو سال تهیه و تنظیم شده توسط سید محمد مجابی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی و رییس مجمع شرکت سهامی هواپیمایی خدمات ویژه و مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به امضاء رسیده است. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید