Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تهران منصوب شد

کریم حقی زاده طی حکمی از سوی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تهران منصوب شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تهران منصوب شد

به گزارش ایانا در استان تهران، آئین تودیع و معارفه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تهران با حضور قائم مقام سازمان و پرسنل درمحل سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

قائم مقام سازمان در این مراسم، ضمن تکریم و قدردانی از اقدامات مدیر سابق گفت: باتوجه به موقعیت حساس شهرستان تهران، حفظ کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از خرد شدن و تغییرکاربری این اراضی از اهمیت خاصی در شهرستان تهران برخوردار است لذا صیانت و حفظ اراضی کشاورزی همچون گذشته میبایست در اولویت فعالیت های این مدیریت قرار گیرد.

برادری، مدیرسابق جهاد کشاورزی، شهرستان تهران را قطب تولید توت و شاتوت عنوان کرد و افزود: این شهرستان درحوزه آبزیان وماهیان زینتی و تولید محصولاتی همانند گیلاس و آلبالو جایگاه دوم را درسطح استان داراست.

وی همچنین اجرای سامانه های نوین آبیاری در 25درصد از اراضی کشاورزی، کشت 171هکتار کلزا و توسعه گلخانه ها را ازجمله اقدامات صورت گرفته در ایام تصدی خود بر مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان عنوان کرد.

برادری با اشاره به اجرای بیش از 200مورد قلع وقمع ساخت وسازهای غیرمجاز سالیانه در اراضی کشاورزی این شهرستان گفت: ارزش افزوده بالای اراضی تهران باعث سوءاستفاده دلالان وتغییرکاربری زمین های کشاورزی شهرستان شده که با تمام توان درجهت جلوگیری از این تخلفات اهتمام داشتیم.

حقی زاده، سرپرست جدید جهاد کشاورزی شهرستان تهران ضمن تشکر از ریاست سازمان و قائم مقام رئیس سازمان به سبب اعتماد و انتخاب ایشان و تشکر از زحمات مدیر پیشین گفت: امید است با همدلی و همیاری همکاران مدیریت و تلاش و کوشش مجدانه بتوانیم شاهد پیشرفت و تحولات بیشتر شهرستان باشیم.

گفتنی است در این مراسم کریم حقی زاده به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تهران منصوب و از زحمات و تلاش های جبرئیل برادری مدیرسابق این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید