Iranian Agriculture News Agency

توجه به مسئولیت های اجتماعی در جهاد کشاورزی فارس

مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به وجه مشترک مدیریت علمی این سازمان با فعالیت های پارک سلامت روان حاجات اشاره کرد و گفت: در این سازمان با نگاه مبتنی بر اصول علمی، مدل تعالی جاری سازی شده است و بر این اساس به مسئولیت های اجتماعی توجه خاصی می شود.

توجه به مسئولیت های اجتماعی در جهاد کشاورزی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، عبدالرحیم پیشکار در بازدید از پارک سلامت روان حاجات، با بیان اینکه در مباحث مسئولیت های اجتماعی از یک مدل استفاده می کنیم که چهار بُعد اخلاقی، انسانی، قانونی و اقتصادی را شامل می شود، تصریح کرد: ما براساس ایزو 26000 پیش می رویم که مسیر مسئولیت اجتماعی را به صورت علمی برای ما مشخص می کند.

وی ابراز کرد: استفاه از مبارزه بیولوژیک به منظور تولید محصول گواهی شده، ارتقاء راندمان آبیاری با استفاده از شیوه های نوین، استفاده از بذور با عملکرد بالاتر و مقاوم تر در مقابل خشکی و کم آبی از جمله اقدامات در راستای مسئولیت اجتماعی است.

پیشکار با اشاره به ابعاد اخلاقی و انسانی مسئولیت اجتماعی، از راه اندازی انجمن خیریه به صورت خودجوش سخن گفت و افزود: تقویت حوزه های روانشناسی برای کارکنان و خانواده آنها نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورری استان فارس با اشاره به فعالیت پارک سلامت روان حاجات در کاهش آسیب‌های اجتماعی؛ اظهار کرد: به دنبال افرادی هستیم که کارهای نظام مند با رویکرد مسئولیت اجتماعی انجام می دهند تا بتوانیم با همکاری با آنها نگاه مسئولیت اجتماعی را به سمت این عبارت و تکرار این شعار ببریم که ما در مقابل جامعه و محیط زیست مسئول هستیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید