Iranian Agriculture News Agency

انجام شد

ضرورت ارتقاء توانمندی تعاونی زنان روستایی در اجرای طرح ها در سال جهش تولید

به منظور بررسی طرح های توجیهی–اقتصادی و پروژه های در دست اجراء تعاونیهای روستایی زنان اردبیلک و باورس نمایندگانی از استانداری قزوین، مدیریت تعاون روستایی، با هماهنگی شورا و دهیاری از شرکتهای تعاونی زنان بازدید کردند.

ضرورت ارتقاء توانمندی تعاونی زنان روستایی در اجرای طرح ها در سال جهش تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین ؛ در این بازدیدها از طرح های پیشنهادی شرکت های تعاونی روستایی زنان ؛ بر توجه به نقش مهم تعاونی های روستایی زنان به عنوان یک پایگاه اجتماعی و اقتصادی در ارتقاء سطح زندگی و معیشت خانوار روستایی، شناسایی ظرفیت های زیرساختی، سازماندهی ایده های خلاق و کارآفرین، مشاغل خانگی، بازاریابی و بازاررسانی تولیدات تاکید شد.

ارتقاء توانمندی تعاونی ها در اجرای طرح ها در راستای جهش تولید، معرفی مناسب ظرفیت ها و پتانسیل های تعاونی و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری ضروری است.

فعالیت های اقتصادی و کشاورزی زنان روستایی در اجرای این طرحها سبب تخصیص درآمد مشخص این افراد شده و امنیت شغلی آنها را فراهم می‌کند و نوع فعالیت‌ شرکت های تعاونی زنان روستایی توسط مدیریت تعاون روستایی استان قزوین ساماندهی می شود.

طرح توجیهی– اقتصادی شرکت تعاونی روستایی زنان اردبیلک در زمینه کشاورزی از جمله کاشت و فرآوری گل گاو زبان و گل محمدی است.

طرح توجیهی– اقتصادی شرکت تعاونی روستایی زنان باورس در زمینه راه اندازی کارگاه خیاطی برای اعضاء میباشد.

شرکت های تعاونی زنان روستایی می توانند با اجرا و تصویب طرحها و استفاده از تسهیلات به وجود آمده سبب تقویت بنیه مالی تعاونی و اشتغال پایدار شوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید