Iranian Agriculture News Agency

با اجرای 12 فقره حکم قضائی

27 هکتار از اراضی ملی شهرستان شمیرانات از ید متصرفان خارج شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات اعلام کرد: با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی و با پیگیری های بعمل آمده، از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 27 هکتار از اراضی ملی این شهرستان از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شده است.

27 هکتار از اراضی ملی شهرستان شمیرانات از ید متصرفان خارج شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، حسن شکری با بیان این مطلب اظهار کرد: این میزان تصرفات که در پلاک های مختلف بخش های لواسانات و رودبار قصران شهرستان شمیرانات انجام شده بود با اجرای 12 فقره حکم قطعیت یافته قضائی رفع تصرف و تمامی بناها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفته است.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی مجموعه منابع طبیعی حفظ و صیانت از عرصه های ملی است که در این خصوص تعامل خوبی بین دستگاه قضائی و منابع طبیعی وجود دارد.

شکری خطاب به شهروندان و گردشگران ابراز کرد: با توجه به گرم شدن هوا و افزایش احتمال آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی، هنگام مراجعه به طبیعت نکات ایمنی را رعایت کرده و از روشن کردن آتش و رها کردن ته سیگار و اجسام شیشه ای به جد خودداری کنند.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان شمیرانات از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی فوراً مراتب را از طریق سامانه 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید