Iranian Agriculture News Agency

خدمت مضاعف جهت تامین امنیت غذایی از وظایف مهم خدمتگذاران مردم است

امام جمعه شهرستان پردیس در بازدید از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گفت: مدیریت جهادی و خدمت مضاعف جهت تامین امنیت غذایی از وظایف مهم خدمتگذاران مردم در این دستگاه انقلابی است.

خدمت مضاعف جهت تامین امنیت غذایی از وظایف مهم خدمتگذاران مردم است

به گزارش ایانا در استان تهران، در این دیدار، مدیرجهادکشاورزی پردیس ضمن ارائه گزارش مختصر در خصوص عملکرد مدیریت جهادکشاورزی ، از برنامه ها و پروژه های در دست اقدام این مدیریت خبر داد  و از امام جمعه شهرستان جهت بازدید از طرح های شاخص شهرستان برای انعکاس خدمات و دستاوردهای ارائه شده درزیر بخش های مختلف کشاورزی دعوت کرد و گفت: خدمت به مردم  و کمک به تولید یکی از وظایف اصلی همه کارکنان جهادکشاورزی و شرکت های تابعه به شمار می رود.

قریشی تاکید کرد: تمام سعی و توان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در راستای ارتقای امنیت غذایی و خود کفایی و ارائه خدمات در تمام بخش ها به بهره برداران بخش کشاورزی است.

وی افزود: اجرای طرح های ویژه درجهت ارتقای امنیت غذایی در شهرستان با قوت در دست اجرا است و موفقیت های خوبی حاصل شده است.

در ادامه حجت الاسـلام و المسلمین حسینی با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) در تاسیس جهادسازندگی با شعار رسیدگی به مناطق محروم  و سپس ادغام با وزارت کشاورزی و تشکیل وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: مدیریت جهادی و خدمت مضاعف جهت تامین امنیت غذایی از وظایف مهم خدمتگذاران مردم در این دستگاه انقلابی است.

وی بر استفاده از ظرفیت نماز جمعه در آشنایی مردم با خدمات قابل ارائه توسط جهاد کشاورزی و بهره مندی از آنها تاکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید