Iranian Agriculture News Agency

آمادگی مشروط شهرستان سرایان برای احداث مجتمع گلخانه‌ای سه قلعه

فرماندار سرایان گفت: شهرستان سرایان برای احداث مجتمع گلخانه‌ای سه قلعه، در صورت مجوز انتقال آب و اجرای سیستم های نوین آبیاری آمادگی لازم دارد.

آمادگی مشروط شهرستان سرایان برای احداث مجتمع گلخانه‌ای سه قلعه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، رئیس سازمان به همراه نماینده ولی فقیه در سازمان و چند تن از معاونین و مدیران، برای بازدید از فعالیت‌های بخش کشاورزی سرایان به این شهرستان سفر و در اولین دقایق به دیدار فرماندار سرایان رفتند.

فرماندار سرایان ضمن خوشامدگویی و تقدیر از حضور رئیس و نماینده ولی فقیه در سازمان و هیئت همراه به شهرستان گفت: شهرستان سرایان برای احداث مجتمع گلخانه‌ای سه قلعه، در صورت مجوز انتقال آب و اجرای سیستم های نوین آبیاری آمادگی لازم دارد.

ابراهیم رسولی مقدم با بیان اینکه شهرستان سرایان می‌تواند مجتمع گلخانه‌ای قابل توجهی داشته باشد، افزود: در این شهرستان طرح های آبزی پروری اجرا می‌شود، اما به دلیل محدودیت منابع آبی اجرای طرح‌های گلخانه‌ای رونق بیشتری خواهد داشت.

بازدید از پروژه‌های کشاورزی سرایان، پروژه‌های بخش آیسک، ترمینال ضبط پسته، مزرعه پرورش ماهی تیلاپیا، دیدار با تشکل های کشاورزی، دیدار با همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و بازدید از پروژه های بخش سه قلعه از مهمترین برنامه های سفر رئیس سازمان و هیئت همراه به شهرستان سرایان خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید