Iranian Agriculture News Agency

مهدی اعتمادی:

۶۴ میلیارد تومان از اعتبار سفر رئیس جمهوری در بخش کشاورزی بوشهر محقق شد

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهرگفت: از محل اعتبارات سفر اسفند ۹۷ رئیس جمهوری به این استان برای سال ۹۸، ۱۱۴ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعتبار برای بخش جهاد کشاورزی این استان مصوب شد که از این میزان ۶۴ میلیارد و ۶۸۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان محقق شده است.

۶۴ میلیارد تومان از اعتبار سفر رئیس جمهوری در بخش کشاورزی بوشهر محقق شد

مهدی اعتمادی  درگفت وگو با خبرنگار ایانا در استان بوشهر افزود: باتوجه به تخصیص اعتبار صورت گرفته پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی ۴۳.۵ درصد بوده است.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها شامل کمک‌های فنی اعتباری برای اجرای پروژه‌های آبیاری تحت فشار و شیوه‌های نوین آبیاری، ساختمان آبیاری و زهکشی موند، بازسازی و نوسازی قنات‌ها و ایجاد زیرساخت شهرک شیلاتی پرورش میگو رود شور گناوه بوده است.

اعتمادی اضافه کرد: همچنین در سالجاری نیز از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر ۱۲۷ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های یاد شده مصوب شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: پارسال از مجموع یکهزار و ۳۳۵ طرح معرفی شده به بانک در حوزه‌های مختلف کشاورزی با ۹۳۶ میلیارد تومان اعتبار ۹۴۳ طرح با ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب و جذب شد.

اعتمادی یادآورشد: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال ۸۷۷ در بخش‌های مختلف کشاورزی در استان ایجاد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر پارسال ۷۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان اعتبار عمرانی برای ۱۱۳ پروژه در قالب ۳۰ طرح مصوب داشت که از این میزان ۶۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی و ۱۴ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان استانی است.

وی اضافه کرد: در همین راستا از کل اعتبار مصوب در بخش اعتبارات ملی با اختصاص ۶۰ میلیارد تومان معادل ۹۷.۸درصد و از محل اعتبارات استانی نیز با اختصاص پنج میلیارد و ۸۵ میلیون تومان معادل ۳۵.۵درصد محقق شده است.

اعتمادی در خصوص اعتبارات امسال نیز گفت: در زمان حاضر اعتبارات ملی و استانی سازمان جهاد کشاورزی برای سال‌جاری نهایی نشده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید