Iranian Agriculture News Agency

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی فارس:

پرداخت مطالبات گندمکاران در فارس

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: کل وجه گندم کشاورزانی که تا تاریخ هشتم تیر ماه محصول خود را به مراکز خرید دولتی (غله یا تعاونی روستایی) تحویل داده اند پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، صمد رنجبری با اشاره به اینکه خرید گندم از طریق سامانه سیفا و استعلام از سامانه جامع پهنه بندی صورت می گیرد، تصریح کرد: این پرداخت وجه شامل افرادی است که در سامانه ثبت نام شده باشند.

وی افزود: همه واسطه ها و انباردارانی که اقدام به خرید و نگهداری گندم نموده اند باید محصول خریداری شده را  تحویل  مراکز خرید دولتی اعم از تعاونی روستایی یا غله دهند که در غیر اینصورت احتکار محسوب شده و با متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

رنجبری به گندمکاران تاکید کرد: در کشت سال زراعی آتی، گرفتن نهاده ها و هرگونه تسهیلات، بر اساس میزان گندم تحویلی به  شما اختصاص می یابد از این رو باید گندم با نام شخص خودتان ثبت سامانه خرید غله یا تعاونی روستایی شود، در این زمینه بانک کشاورزی حق برداشت از حساب گندمکاران بابت مطالبات  را از خود سلب کرده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: تاکنون برداشت گندم در بیش از ۶۰ درصد مزارع استان صورت گرفته و حدود هفتصد هزار تن گندم نیز تحویل مراکز خرید دولتی شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید