Iranian Agriculture News Agency

تصویب مطالعات ایجاد منطقه آزاد کشاورزی جنوب کرمان در شورای توسعه استان کرمان

​رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان از تصویب کلیات طرح ایجاد منطقه آزاد کشاورزی در جنوب کرمان در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان خبر داد.

تصویب مطالعات ایجاد منطقه آزاد کشاورزی جنوب کرمان در شورای توسعه استان کرمان

به گزارش خبرنگار ایانا در جنوب کرمان، سعید برخوری رییس سازمان ضمن اشاره به چالش های بخش کشاورزی جنوب کرمان اظهارداشت:نظربه اهمیت بخش کشاورزی در اقتصاد منطقه، طی سال های ۹۸ و ابتدای سال جاری با برگزاری جلسات کارشناسی در سطح منطقه، استان و ملی ، ایده ایجاد منطقه آزاد کشاورزی در جنوب کرمان به عنوان تنها چاره و راهکار برای رفع مشکلات بخش کشاورزی در درازمدت مطرح و بررسی شد.

وی اضافه کرد: پس از طی مباحث و بررسی های بعمل آمده با تیم های خبره کارشناسی از نخبگان بخش خصوصی ، دولتی، دانشگاهی و اجرایی این طرح پیشنهاد شد.

رییس سازمان عنوان کرد: طی جلسات متعدد با استانداری و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان ، کلیات طرح مورد تصویب و در ۷ تیرماه ۹۹ طرح در شورای توسعه و برنامه ریزی استان از طرف سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان مطرح و پروپوزال آن ارائه و مورد موافقت اعضاء شورا قرار گرفت.

وی بیان کرد: در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان مقرر گردید با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع ، ضمن تامین اعتبار مطالعات جامع طرح ذکر شده ، تا پایان سال جاری نسبت به انجام مطالعات جامع آن توسط مشاورین ذیصلاح اقدام تا ادامه مراحل بعدی عملیاتی شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید