Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه مسئولین روابط عمومی ادارات تابعه سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مسئولین روابط عمومی ادارات تابعه سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی با حضور معاون آموزشی مرکز تحقیقات کشاورزی و رئیس اداره روبط عمومی سازمان ، روز دوشنبه نهم تیرماه در مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی برگزار شد.

برگزاری جلسه مسئولین روابط عمومی ادارات تابعه سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی

به گزارش  خبرنگار ایانا در خراسان رضوی،  دراین جلسه ابتدا معاون آموزشی مرکز خراسان رضوی ضمن خیر مقدم به میهمانان، فعالیت های روابط عمومی را در دو حوزه برون سازمانی و درون سازمانی تقسیم بندی کرد.

روحانی ارتباط پایدار و صمیمی بین همکاران و ایجاد ارتباطی دو سویه بین مدیران و همکاران را ضروری دانست و اظهار کرد: روابط عمومی در این زمینه کمک شایانی به پویایی سیستم می تواند انجام دهد.

وی  روابط عمومی را چشم بینای مرکز دانست که وظیفه آن اطلاع رسانی شفاف عملکرد دستگاه‌ها است.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی  نیز در این جلسه با تشکر از میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش در خصوص شرکت یکپارچه همه دستگاه ها در نمایشگاه ارائه دستاوردهای دولت در زمینه جلوگیری از شیوع کرونا توضیحاتی ارائه داد و از همه مسئولین خواست به صورت فعال در این زمینه شرکت کنند.

رستمی از برنامه ریزی منسجم برای برگزاری مراسمی به منظور تجلیل از اصحاب رسانه در روز خبرنگار خبر داد و برنامه های سازمان را در این زمینه تشریح کرد.

مسئول روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تقیقات کشاورزی خراسان رضوی جهت شرکت در نمایشگاه پیشنهاد نمود  که دستاوردهای تحقیقاتی و فناوری شرکت های مستقر در مراکز رشد و همچنین سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی  نیز در نمایشگاه ارائه شود.

محمدی  ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های روابط عمومی در سال 1399 بر لزوم همگرایی ادارات روابط عمومی درجهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید