Iranian Agriculture News Agency

آغاز توزیع الکترونیکی نفتگاز بخش کشاورزی در کردستان

گیتی منش از آغاز توزیع الکترونیکی نفتگاز بخش کشاورزی جهت جلوگیری از تردد‌های غیر ضروری در کردستان خبر داد.

آغاز توزیع الکترونیکی نفتگاز بخش کشاورزی در کردستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: این شرکت با تهیه زیر ساخت‌های لازم و هماهنگی‌های صورت گرفته با شبکه بانکی نسبت به نصب دستگاه پوز در ۲۹۹ باب فروشندگی‌های روستایی استان اقدام ونسبت به شارژ سهمیه فصلی بخش کشاورزی (واحد‌های تولیدی، ادوات کشاورزی، چاه‌های آب و...) در کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام کرده است.

او در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان که دیگر مدیران دستگاه‌های برتر کمیسیون قاچاق استان (https://www.niopdc.ir/fa/newsagency/۶۳۵۴۴) نیز حضور داشتند با اشاره به شرایط و پتانسیل خوب استان در زمینه تولید محصولات کشاورزی در سطح کشور افزود: عرضه خارج از شبکه و قاچاق سوخت، هزینه بالای چاپ و توزیع وامحای حواله‌های صادره جهت این دسته از مصرف کنندگان و. را از مشکلات ناشی از توزیع سوخت به صورت حضوری عنوان کرد.

گیتی منش افزود: از ابتدای تیر سهمیه ۲۹ هزار دستگاه ادوات کشاورزی استان به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به شرایط جغرافیایی استان و وجود ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق، به شرایط اقتصادی وتفاوت قیمت فراورده در دو سوی مرز اشاره کرد وافزود: پایین بودن قیمت فرآورده درداخل کشور وجذابیت قاچاق سوخت برخی افراد سودجو را به سمت وسوی قاچاق وعرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی سوق می‌دهد.

گیتی‌منش اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفتگاز بخش کشاورزی، اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفت سفید، استفاده از سیستم‌های نرم افزاری در کنترل وعرضه سوخت در مرز‌های خروجی استان در جهت تسهیل روند صادرات، بازدید کارشناسان منطقه به صورت منظم از مصرف کنندگان عمده وجزء و. را از جمله اقدامات این منطقه در راستای جلوگیری ومبارزه با قاچاق سوخت عنوان کرد.

این مقام مسئول در ادامه توزیع بنزین یورو ۴ در سطح استان، تامین وتوزیع نفتگاز نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج، تامین وتوزیع نفتگازیورو ۴، افزایش زیرساخت‌های سوخترسانی بویژه احداث جایگاه‌های سی ان جی و.. را از برنامه‌های آتی این شرکت عنوان کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید