Iranian Agriculture News Agency

تخصیص 85 درصد از اعتبارات عمرانی به بخش آب و خاک

مدیربازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در جلسه ارزیابی کیفی طرح های آب وخاک، از تخصیص 85 درصد از اعتبارات عمرانی به بخش آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد و گفت: در بخش آب و خاک پروژه های متعدد از جمله آبیاری تحت فشار ،پوشش انحار،کانال های پوشش انحار ،قنوات، ترمیم سدها،لوله گذاری و انتقال آب ، تخریب ابنیه فنی بین مزارع و تسطیح اراضی با تخصیص اعتبارات لازم در طول سال طرح و اجرایی می شود

تخصیص 85 درصد از اعتبارات عمرانی به بخش آب و خاک

به گزارش خبرنگار ایانا در استان مرکزی ، مدیربازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در جلسه ارزیابی طرح های آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه های ستادی و اجرایی کشور بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از جمله دستگاه های کشوری است که طرح ارزیابی عملکرد در واحدهای اجرایی و ستادی و همچنین دیگر بخش های وابسته به این سازمان بر اساس برنامه ریزی مدون سال  صورت می پذیرد.

وی خاطر نشان کرد:  عملکرد سالانه سازمان جهاد کشاورزی در قالب دو بخش کشوری با عنوان جشنواره شهید رجایی و بخش سازمانی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

الیاسی به تشریح جشنواره شهید رجایی پرداخت و گفت: در ارزیابی عملکرد سالانه کشوری، ملاک ارزیابی دستگاه های دولتی شاخص های عمومی و اختصاصی ابلاغ شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی است. در واقع مجموع اقدامات سازمان در حوزه های تخصصی، سرمایه و نیروی انسانی و مالی امتیاز بندی و بر اساس فرمت های ابلاغی مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت دستگاه های برتر کشوری در جشنواره شهید رجایی که سالیانه در تیرماه برگزار می شود، معرفی می‌شود. 

 مدیربازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات  در ادامه افزود: در ارزیابی عمکرد سازمانی، عملکرد سالانه واحدهای ستادی و اجرایی در  قالب بازدید کارشناسان ارزیابی از پروژه های عمرانی و  واحدهای ستادی شهرستانی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

الیاسی از تخصیص 85 درصد از اعتبارات عمرانی به بخش آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد و گفت: در بخش آب و خاک پروژه های متعدد از جمله آبیاری تحت فشار ،پوشش انحار،کانال های پوشش انحار ،قنوات، ترمیم سدها،لوله گذاری و انتقال آب ، تخریب ابنیه فنی بین مزارع و تسطیح اراضی با تخصیص اعتبارات لازم در طول سال طرح و اجرایی می شود.

وی خاطر نشان کرد:  بحث و گفت و گو  پیرامون تبادل و هماهنگی در اجرا و پیشبرد اهداف، سازماندهی امور جهت تحقق پروژه های عمرانی تا پایان سال مالی و استفاده از ظرفیت درونی سازمان و بخش های خصوصی و سازمان های تابعه از دیگر صحبت های مطرح شده در این جلسه بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید