Iranian Agriculture News Agency

جهادگران با عنوان سنگرسازان بی سنگر شهره عام و خاص اند

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند، گفت: جهادگران با عنوان سنگرسازان بی سنگر شهره عام و خاص اند.

جهادگران با عنوان سنگرسازان بی سنگر شهره عام و خاص اند

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، علی صیادی در دیدار با خانواده های 3 تن از شهدای 8 سال دفاع مقدس (شهید اکبر تاتاری، شهید مرتضی قره بیگلو و شهید صمد عیسی خواجه) از شهدای سنگرسازان بی سنگر شهرستان مرند، ضمن بیان این مطلب افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزشهای اسلامی که از اهل بیت عصمت وطهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند و ما هرچه برای پاسداشت و گرامیداشت این عزیزان، تلاش کنیم در مقابل ایثار و فداکاری شهدای عزیز ناچیز است.

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مرند، گفت: امروز هر چه داریم از برکت شهداء، ایثارگران و خانواده های این عزیزان است به حرمت خون شهدا و به حرمت استقامت و صبر و شکیبایی خانواده های محترم شهدا تکلیف من و امثال من بسیار سنگین است و همه ما معتقدیم که این امنیت و اقتداری که امروز در کشور وجود دارد به برکت ایثار و ازخودگذشتگی این عزیزان است.

 صیادی در ادامه اظهار کرد: هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

وی یادآورشد: این دیدارها در طول سال و در فواصل زمانی و مناسبتهای مختلف انجام خواهد شد تا تلنگری بر روح و روان ما باشد که در کجا قرار گرفته ایم و چه باید بکنیم تا ادامه دهنده راه این عزیزان خداجو، آرمان خواه و حق طلب باشیم و امیدواریم این اقدام حرکت مثبتی در راستای شناسایی مشکلات احتمالی این عزیزان و برطرف کردن آنها باشد.

گفتنی است دراین دیدارها با تقدیم لوح و هدایایی از سوی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید