Iranian Agriculture News Agency

۱۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی پیشوا زیر گشت گلخانه قرار دارند

فرماندار پیشوا گفت: ۱۴هزار هکتار از اراضی شهرستان کشاورزی است که از این مقدار ۱۴۰۰هکتار زیر کشت گلخانه‌ای قرار دارد.

۱۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی پیشوا زیر گشت گلخانه قرار دارند

به گزارش ایانا در استان تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در جلسه رفع موانع تولید استان که با حضور معاون استاندار تهران و تعدادی از مدیران کل برگزار شد، اظهار داشت: پیشوا یکی از قطب‌های کشاورزی استان تهران است و حدود ۴۶درصد از مشاغل شهرستان به این حوزه اختصاص دارد.

وی ادامه داد: ۱۴هزار هکتار از اراضی شهرستان، کشاورزی است که از این مقدار ۱۴۰۰ هکتار زیر کشت گلخانه‌ای قرار دارد و در زمینه توسعه گلخانه‌ها یکی از شهرستان‌های پیشرو هستیم.

فرماندار پیشوا افزود: وجود یک هشتم گلخانه‌های کشور همچنین دامداری‌های نمونه کشوری در شهرستان پیشوا نشان دهنده جایگاه و اهمیت این منطقه در بخش کشاورزی و دامی است که توجه و اهتمام بیشتر مسؤولان برای تقویت این قابلیت‌ها را می‌طلبد.

عباسی خاطرنشان کرد: متأسفانه شهرستان پیشوا از نظر صنعتی با محدودیت‌هایی مواجه است که برای دستیابی به توسعه متوازن و پیشرفت منطقه باید به سمت تقویت صنعت حرکت کنیم.

وی بیان داشت: لازم است شرکت شهرک‌های صنعتی سرمایه‌گذاران را به این منطقه هدایت کند تا صنایع تکمیلی بخش کشاورزی تقویت شده و زمینه رونق صنایع بسته بندی و اتصال حلقه‌های مفقوده صنعت و کشاورزی فراهم شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید