Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره منابع طبیعی ورامین با رئیس حوزه قضائی جوادآباد دیدار کرد

به مناسبت هفته قوه قضائیه، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های قرچک و ورامین به همراه همکاران این اداره با رئیس دادگاه عمومی بخش جوادآباد شهرستان ورامین دیدار کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی ورامین با رئیس حوزه قضائی جوادآباد دیدار کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، در این دیدار اصغر سپه وند با گرامیداشت یاد و خاطره آیت ا... شهید بهشتی و یاران با وفایش، هفته قوه قضائیه را به رئیس دادگاه عمومی بخش جوادآباد و تمامی تلاشگران عرصه امنیت و عدالت تبریک گفت و افزود: حفظ و حراست از عرصه های ملی وظیفه اصلی مجموعه منابع طبیعی است که برای تحقق بخشیدن به این امر خطیر و مهم نیازمند حمایت های قضائی هستیم.

وی ضمن تشکر از همکاری و حمایت های همه جانبه مسئولان و مقامات قضائی شهرستان های قرچک و ورامین ابراز داشت: با تلاش همکاران منابع طبیعی و همکاری دستگاه قضائی طی یکسال گذشته حدود 400هکتار از اراضی ملی از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

در این دیدار محمد داداش زاده رئیس دادگاه عمومی بخش جوادآباد شهرستان ورامین با ابراز خرسندی از تلاش های انجام شده از سوی همکاران منابع طبیعی در حفظ و حراست از عرصه های ملی، بر تداوم تعامل و همکاری ایجاد شده تأکید کرد و اظهار داشت: رویکرد و اراده دستگاه قضا برخورد قانونی با متخلفان و متعرضان به اراضی ملی و انفال و دفاع همه جانبه از حقوق منابع طبیعی است.

این مسئول قضائی خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق دولت و سوء استفاده از اراضی ملی، اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ برای این اراضی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید