Iranian Agriculture News Agency

همزمان با روز قوه قضائیه؛

مدیر جهاد کشاورزی پردیس با مسئولان قضایی شهرستان دیدار کرد

به مناسبت هفته قوه قضاییه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس با حضور در دادگستری کل شهرستان پردیس، با جمعی از مسئولان قضایی این شهرستان از نزدیک دیدارو گفتگو کرد.

مدیر جهاد کشاورزی پردیس با مسئولان قضایی شهرستان دیدار کرد

به گزارش ایانا در استان تهران، سید محمد قریشی در دیدار با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان پردیس که به به همراه معاونت، مسئول حراست و مسئولین واحد حقوقی و امور اراضی  این مدیریت انجام شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) و انقلاب و تبریک هفته قوه قضائیه ، این هفته را فرصتی مغتنم به منظور تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا برشمرد و از زحمات متعهدانه و تشریک مساعی دادستانی، رییس دادگستری و پرسنل دستگاه قضایی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

قریشی افزود: جهاد کشاورزی نقش ناظر وسیاستگذار در زمینه حفاظت از اراضی را دارد و‌ در این راستا برآنیم تعامل و هم افزایی بیشتری نسبت به گذشته بین مسئولان دادگستری و امور اراضی درخصوص حفاظت از اراضی و برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: برخلاف رویه مشترک قهری بین واحد قضا و واحد امور اراضی با متخلفان و سودجویان، این مدیریت دست تولید کنندگان، باغداران و دامداران شهرستان را درجهت توسعه بخش کشاورزی شهرستان و رونق وجهش تولید به گرمی می فشارد.

مسئولین قضا در این دیدار باتوجه به ضرورت یکپارچه سازی وتجمیع اراضی کشاورزی ضمن تشکر ازاقدامات و عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به اجرای صحیح قانون اظهار داشتند: امور اراضی متولی دولت در امر پیگیری و پیشگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی کشاورزی است؛ محور اصلی قوه قضائیه اجرای عدالت است لذا احقاق حق و گسترش عدالت تنها وظیفه دستگاه قضایی نیست، بلکه باید همه به آن توجه نموده و نسبت به آن متعهد باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید