Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه‌ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری

شناسایی ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های شهرستان هلیلان

معاون برنامه‌ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در بازدید از زیرساخت های شهرستان هلیلان اظهار کرد: مهم ترین هدف معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری در این بازیدها شناسایی ظرفیت ها و زیرساخت های شهرستان هلیلان به ویژه منطقه زردلان جهت تامین اعتبار و در نهایت تکمیل پروژه‌های مهم در این شهرستان است.

شناسایی ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های شهرستان هلیلان

به گزارش خبرنگار  ایانا در استان ایلام، کاوه معراجی گفت: با هماهنگی استاندار ایلام، مقرر شده است کمیته استانی جهت شناسایی طرح و پروژه ها فعال شود و ما نیز در زمینه تامین اعتبار جهت افتتاح طرح ها مساعدت داشته باشیم.

معراجی تصریح کرد: در این سفر تمام کاستی ها و مشکلات زیرساختی منطقه زردلان شهرستان هلیلان از جمله راه دسترسی و مشکلات کمبود آب و مسکن مورد بررسی قرار گرفته است که در جهت رفع این مسایل و مشکلات، معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدید از هریک از روستاها و پروژه ها ، مشکلات به مشاهده و صدای مردم نیز شنیده می شود و پس از جمع بندی ،جهت رفع این مشکلات و تامین بودجه مناسب جهت تکمیل طرح و پروژه ها تصمیم گیری می شود.

معراجی دراین سفر ضمن بازید از ۲ پروژه مهم پمپاژ داجیوند - کهره و راه دسترسی تنگ قیر با پیمانکاران این پروژه‌ها به گفت و گو پرداخت و در جریان پیشرفت فیزیکی، روند کار و مشکلات این پروژه‌ها قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از این ۲ پروژه مهم شهرستان هلیلان تاکید کرد: با تامین اعتبار مناسب و همچنین بودجه های شهرستانی، عملیات این پروژه‌ها بدون وقفه ادامه خواهد یافت.

معراجی در ادامه این سفر از زیرساخت روستای «بیشی» و «ورمله » منطقه زردلان بازدید کرد و در جریان خواسته ها و مسائل و مشکلات مردم این روستاها قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در ادامه با اشاره با آسفالت مسیر دسترسی «پیامن» و «پیازآباد» اظهار کرد: یک روز با گذر از این مسیر آرزوی آسفالت شدن این جاده را داشتیم اما در حاضر این مشکل با همت مسولان شهرستان و استان برطرف شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید