Iranian Agriculture News Agency

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی

در سفر هفته آینده وزیر جهاد کشاورزی به اردبیل مطالبه‌گر کشاورزان خواهیم بود

استان اردبیل در کشور قطب کشاورزی محسوب می شود و به عنوان محور توسعه استان همواره در تصمیمات مسئولان کشوری و استانی در اولویت می بایست قرار گیرد .

در سفر هفته آینده وزیر جهاد کشاورزی به اردبیل مطالبه‌گر کشاورزان خواهیم بود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، علی نیکزاد در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی که با حضور ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ، مدیر کل امور اقتصادی ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاونین و مدیران کل دستگاههای اجرایی وابسته و اقماری جهاد کشاورزی که در دفتر ایشان برگزار شد با اعلام این خبر افزود: استان اردبیل در کشور قطب کشاورزی محسوب می شود و به عنوان محور توسعه استان همواره در تصمیمات مسئولان کشوری و استانی در اولویت می بایست قرار گیرد .

وی افزود : در شرایط فعلی بنا به فرموده مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) کشاورزی محور اقتصاد مقاومتی بوده و فعالان این بخش به عنوان فعالان تولید از جایگاه مهمی برخوردار بوده و برای بهبود وضعیت اقتصادی آنها می بایست بیش از پیش همت و تلاش کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موارد مطروحه در این نشست گفت : عمده درخواستها و مطالبات حوزه کشاورزی استان ازوزیر جهاد کشاورزی دریافت اعتبارات کافی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و یا برای احداث و تاسیس مراکز مهم تحقیقاتی و تولیدی است.

نماینده مردم اردبیل ، نیر و نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر سفر وزیر جهاد کشاورزی در هفته آتی به استان اردبیل گفت : با جدیت هرچه تمامتر و همچنین با همت و هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه محبوب شهرستان مجمع نمایندگان استان و استاندار در تمامی حوزه های مهم کشاورزی ، عشایری ، شیلات و پایاب سد استان و مراکز تحقیقاتی ، گلخانه ها و .... در سفر وزیر پیگیری می شود .

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل های بالای استان گفت : یک پنجم سیب زمینی کشور در استان تامین می شود و لازم است نگاه جدی تری به بخش های مختلف استان وجود داشته باشد .

قبل از سخنان ایشان ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با تشریح فعالیت های حوزه کشاورزی استان و دستاوردهای مهم جهاد کشاورزی موارد مهمی را به استحضار ایشان رساند و همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هریک بطور جداگانه گزارشی از فعالیت های خود را اظهار کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید