Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نشست خبری آیت اله تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با اصحاب رسانه

نشست خبری آیت اله تقوی نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با اصحاب رسانه با حضور دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ۴ تیر ۹۹ در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

برگزاری نشست خبری آیت اله تقوی نماینده  ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با اصحاب رسانه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، نشست خبری آیت اله تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با اصحاب رسانه با حضور دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ۴ تیر ۹۹ در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

در این نشست  مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در ابتدا به ارائه ی گزارشی از روند تولید محصولات کشاورزی در استان پرداخت و گفت : یک میلیون و پنجاه هزار تن گندم برداشت شده و ۹۴ درصد محصول برداشت شده است.

در ادامه آیت اله سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت:خبرنگاران حلقه ی ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و شما با اطلاع رسانی صحیح گامی برای رشد و تعالی جامعه برمی دارید.

وی افزود: حوزه کشاورزی حوزه ی معیشت مردم است و از دیرباز بسیار پر اهمیت بوده است بنابراین از آنجا که با حیات و سلامت مردم ارتباط مستقیم  دارد بسیار مهم و تاثیرگذار است.

نماینده  ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: بخش کشاورزی متولی تولید است و سازمان تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی که از علمی ترین مراکز است به سلامت محصولات کشاورزی توجه ویژه دارد. بنابراین سعی کنیم کشاورزی را به سمت علمی شدن پیش ببریم.

وی افزود: در محصولات زراعی و باغی ۱۲۵ میلیون تن تولیدات داریم و مراتع و امکانات دامداری ها  و مرغداری ها نیز  همراه دانش و تخصص کافی رشد بسیار خوبی داشته و فرآورده های  بسیار خوب کیفی و کمی دارد.

آیت اله تقوی در ادامه گفت: حفظ خاک باید در اولویت باشد و همه باید از سرمایه های ارزشمند طبیعی و منابع غیر قابل تجدید  صیانت کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید