Iranian Agriculture News Agency

نگاهی گذرا بر برنامه های گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در استان تهران

برنامه های اجرا شده در راستای بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی در استان تهران با رویکردی نوین تشریح شد.

نگاهی گذرا بر برنامه های گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در استان تهران

به گزارش ایانا در استان تهران، رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در هفته جهاد کشاورزی که از ۲۱ تا ۲۷ خرداد است، برنامه‌های مختلفی ازجمله افتتاح طرح‌های شاخص عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و برگزار شد.

نوراله حسینی ادامه داد: تجدید میثاق و غبارروبی مزار شهدا در شهرستان های استان تهران، طراحی و چاپ بنر با عنوان بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی و نصب آن بر در ورودی ستاد و شهرستان های تابعه، بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی در سربرگ نامه های اداری در طول هفته جهاد کشاورزی از دیگر برنامه های اجرا شده در این ایام بود.

وی با تاکید بر افزایش تعامل رسانه ای گفت: به منظور گرامیداشت این هفته، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با حضور در برنامه زنده تلویزیونی "در انتهای الوند" –پخش از شبکه دو سیما به بیان دستاوردهای بخش کشاورزی استان پرداخت.

حسینی افزود: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های 16گانه استان نیز در نشست ها و مصاحبه های خبری خود، عملکرد و فعالیت های بخش کشاورزی را اعلام کردند.

وی تصریح کرد: ملاقات مردمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درقالب برنامه "درهای باز" و حضور برخی از مدیران شهرستان ها به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای نماز جمعه از دیگر برنامه های اجراشده این هفته بود.

حسینی با اشاره به تلاش هرچه بیشتر برای گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی امسال با توجه به شعار محوری سال و نقش جهاد کشاورزی به عنوان تامین کننده امنیت غذایی مردم گفت: گزارش دستاوردهای بخش کشاورزی نیز تهیه و به نمایندگان استان تهران و ائمه جماعات شهرستان ها با هدف آگاهی رساندن و شناساندن جهاد کشاورزی و خدمات قابل ارائه به مردم ارسال شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید