Iranian Agriculture News Agency

نیروی انتظامی در راستای ماموریتهای خود، نیاز به تعامل و همفکری با دیگر سازمانها دارد

سردار ناظری فرمانده انتظامی استان به اتفاق معاونین، در سازمان جهاد کشاورزی حاضر و با رئیس و تعدادی از معاونین این سازمان دیدار نمودند .

نیروی انتظامی در راستای ماموریتهای خود، نیاز به تعامل و همفکری با دیگر سازمانها دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، فرمانده انتظامی استان در این دیدار گفت: نیروی انتظامی برای فراهم نمودن بستر آرام و تسهیل امور در خدمت سازمانها و مردم است و با تعامل با آنهاست  که فضای امن  و آرام برای انجام امور فراهم می‌شود.

وی افزود: یکی از عوامل موفقیت جمهوری اسلامی وحدت و همدلی بین مسئولین و مردم است وبین سازمان جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی همیشه تعامل و همراهی خوبی وجود داشته است

سردار ناظری افزود: امنیت تردد وسایل و محموله های کشاورزی و غذایی، همراهی در پیشگیری و کنترل قاچاق، حضور در کنار بهره برداران بخش کشاورزی در زمان بلایای طبیعی و ... از جمله خدماتی است که از ناحیه نیروی انتظامی ارائه می گرددو متقابلاً در مواردی مانند توانمند سازی پرسنل وظیفه،  بهره گیری از مشاوره کارشناسان جهاد کشاورزی در راه اندازی مزارع پرورشی مختلف نظیر پرورش ماهی و ... نیز از مواردی است که نیروی انتظامی از خدمات آن سازمان بهره گرفته است

فرمانده انتظامی استان در این جلسه پیشنهاد بهره گیری از ظرفیت کسر خدمت دانشگاهیان در جهت انجام پژوهش های مرتبط با وظایف جهاد کشاورزی را ارائه کرد.

وی در پایان افزود امنیت با مشارکت همگان فراهم می گردد و همه ما باید مراقب باشیم که امنیت موجود که حاصل مجاهدتها و خونبهای شهداست را بنحو مطلوب حفظ کنیم

عباس سعیدی در این دیدار گفت: ابتدا از فرماندهی نیروی انتظامی و همکاران محترم که امنیت و آسایش و رفاه موجود مدیون تلاشهای  هوشیارانه به موقع و مدبرانه شما و همکاران محترم شماست تشکر میکنم .

وی افزود: توجه مدیران بخش کشاوری در سال جاری  به بحث بهره وری است ورشد مثبت اقتصادی بخش کشاورزی مدیون تلاش همه کشاورزان است که در پناه امنیت موجود فراهم می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان افزود: لطف شما به بخش کشاورزی در بحث پیشگیری و مقابله قاچاق کالا، پلاک گذاری تراکتورها و ماشین آلات کشاورزی، همراهی در برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان وظیفه که منجر به کسب رتبه دوم کشوری شد و... حاصل تعامل این سازمان با نیروی انتظامی است.

سعیدی افزود: 2.5 میلیون تن محصول در شمال استان و 4 میلیون تن در جنوب استان تولید می شودکه دربعضی روزها تا 4000 کامیون بارگیری می شود ودر جاده های استان تردد می نماید که امنتیت تردد وعدم وجود مشکل ترافیکی حاصل تدبیر مجومعه خادمین نیروی انتظامی است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید