Iranian Agriculture News Agency

تأمین زیرساخت‌های لازم در واحد‌های گلخانه‌ای

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان خراسان جنوبی گفت: واحد‌های گلخانه‌ای خراسان جنوبی با تامین آب موردنیاز و زیرساخت‌های لازم به متقاضیان واگذار می‌شود.

تأمین زیرساخت‌های لازم در واحد‌های گلخانه‌ای

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، مهدی سورگی افزود: تامین آب موردنیاز و زیرساخت‌های لازم برای تولید از خصوصیات طرح واگذاری هزار هکتار شهرک کشاورزی در استان است که این امر تنها دغدغه تولیدکنندگان را به تولید منتهی می کند.

سورگی در ستاد گلخانه‌های خراسان جنوبی در خصوص طرح واگذاری هزار هکتار شهرک کشاورزی براساس تفاهم نامه مهر سال گذشته گفت: این طرح با هدف توسعه کشت گلخانه و یکی از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با تولید محصولات دامی، زراعی و باغی در فضای‌های بسته است تا بتواند شرایط منطقه را مقداری کنترل کند.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه تمرکز در شهرک‌های کشاورزی در راستای سهولت در تامین نهاده‌ها و تامین بازار مصرف است افزود: آگهی فراخوان جذب سرمایه گذار برای ۴ شهرک شهرستان‌های سرایان، نهبندان، سربیشه و زیرکوه نهایی شده و افراد می‌توانند با مراجعه به پرتابل سازمان جهاد کشاورزی اطلاعات خود را ثبت کنند.

عابدی معاون امور اقتصادی استاندار نیز با اشاره به اینکه تسهیلات با نرخ سود ۱۲ و نیم درصد به سرمایه گذاران پرداخت می‌شود افزود: فراخوان در این چهار شهرستان سرایان، نهبندان، سربیشه و زیرکوه تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید