Iranian Agriculture News Agency

اجرای برنامه‌های گسترده هفته جهاد کشاورزی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پردیس

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان پردیس برنامه های گسنرده اجرا شد ه این مدیریت به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی را تشریح کرد.

اجرای برنامه‌های گسترده هفته جهاد کشاورزی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پردیس

سید محمد قریشی در گفتگو با خبرنگار ایانا در استان تهران، از دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان و نماینده  استان تهران در شورای عالی استانها، دیدار با جمعی از سرمایه گذاران بخش کشاورزی، برگزاری نکوداشت مقام شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای سنگر ساز بی سنگر جهاد کشاورزی و نیز مراسم گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی با حضور کارکنان به عنوان بخشی از فعالیت های این هفته یاد کرد.

دیدار با اعضای شورای اسلامی شهرستان پردیس

اعضای شورای اسلامی شهرستان پردیس و نماینده  استان تهران در شورای عالی استانها با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس دیدار کردند.

قریشی در این دیدار که به مناسبت گرامی داشت  هفته جهاد کشاورزی  به میزبانی این مدیریت انجام شد ،  از اهمیت کشاورزی و توسعه بخش های مختلف آن و توجه به مسائل اقتصادی کشاورزی و پتانسیل های شهرستان پردیس گفت و افزود: یکی از دغدغه های مهم امروز مردم، بحث اشتغالزایی است و بخش کشاورزی می تواند سهم قابل توجهی را در این راستا به خود اختصاص دهد

وی هم چنین به تشریح فعالیت های انجام شده توسط این مدیریت پرداخت و اظهار امیدواری کرد با همراهی مسئولین عالی رتبه شهرستان ان شاالله بتوانیم گام های بلندی در جهت تحقق شعار سال برداشته و تلاش جدی برای تحقق شعار جهش تولید برداریم.

مسئولین شورا در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جاد سازندگی ،۲۷ خرداد ماه روز جهاد کشاورزی را به رئیس و پرسنل این نهاد تبریک و تهنیت گفتند .

برگزاری آیین نکو داشت مقام شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای سنگر ساز بی سنگر جهاد کشاورزی در شهرستان پردیس

کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان درآخرین روز از هفته جهاد کشاورزی در سال جهش تولید به مقام شامخ شهدای والامقام گمنام هفت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

 مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نیز با اهدای لوح تقدیر و اهدای هدیه به فرزند یکی از شهدای سنگرساز بی سنگر جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.

برپایی مراسم گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پردیس

در آخرین روز از هفته جهاد کشاورزی و با حضور مدیرجهاد کشاورزی شهرستان و  پرسنل مدیریت مراسم با شکوهی به همین مناسبت در محل اتاق جلسه مدیریت برگزار شد.

قریشی در این مراسم با تبریک و گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی به کلیه همکاران و دست اندرکاران بخش کشاورزی گفت: با همت همکاران در زمینه تولید بخش کشاورزی شهرستان اقداماتیدر زمینه های مختلف  صورت گرفته که باعث شده کشاورزی این شهرستان نسبت به سال های گذشته پیشرفت بسیار چشمگیری داشته باشد .

وی ادامه داد: رسیدن به توفقیات چشمگیر در زمینه های مختلف در بخش کشاورزی مدیون داشتن روحیه جهادی در کارکنان این مدیریت است که باید این اخلاق و روحیه در کلیه همکاران تقویت و حفظ شود.

قریشی همچنین از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی مسئولین واحدها،روسای مراکز  و پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی تقدیر کرد.

 و در پایان به تعداد سه نفر از همکاران بح عنوان نمونه معرفی و با اهدای لوحی نقدیر شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید