Iranian Agriculture News Agency

در گفتگو با ایانا بیان شد:

پلمپ باغ ویلاهایی که ساخت وساز غیرمجاز دارند

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ملارد از پلمپ باغ ویلاهایی که ساخت وساز غیرمجاز دارند، خبر داد و گفت: این اقدام برای اولین بار و به ابتکار واحد حقوقی جهاد کشاورزی ملارد صورت گرفته و روش موثری است تا تغییر کاربری های صورت گرفته تعیین تکلیف شوند.

پلمپ باغ ویلاهایی که ساخت وساز غیرمجاز دارند

مهدی صالحی در گفتگو با خبرنگار ایانا در استان تهران با اعلام این خبر گفت: 109مورد ساخت و ساز غیرمجاز دربخش هایی از شهرستان ملارد شناسایی شده که مالکین 49 مورد از این ساخت و سازهای جهت تعیین تکلیف و تشکیل پرونده به جهاد کشاورزی مراجعه داشته اند.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی ملارد با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان و همچنین مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اقدام به پلمپ باغ ویلاهایی کرد که جهت ارائه مدارک و مستندات مراجعه نداشته اند.

صالحی افزود: این اقدام برای اولین بار و به ابتکار واحد حقوقی جهاد کشاورزی ملارد صورت گرفته و روش موثری است تا تغییر کاربری های صورت گرفته تعیین تکلیف شوند و به این شکل از تشکیل پرونده هایی که متشاکیان آنها شناسایی نمی شوند جلوگیری می شود .

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ملارد با تقدیر و تشکر از همکاری وهمراهی بسیار خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان ملارد ابراز امیدواری کرد با این روش تغییر کاربری های غیرمجاز زودتر تعیین تکلیف شوند و عامل بازدارنده ای باشد تا سایرین اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز نکنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید