Iranian Agriculture News Agency

استمرار توزیع نهاده های دام و طیور در گیلان؛ تولید کنندگان مورد حمایت قرار می‌گیرند

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از استمرار توزیع نهاده‌های دامی ویژه خوراک دام و طیور در استان خبر داد و گفت: حمایت از تولیدکنندگان و فعالان عرصه تولیدات دامی در گیلان ادامه دارد.

استمرار توزیع نهاده های دام و طیور در گیلان؛ تولید کنندگان مورد حمایت قرار می‌گیرند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گیلان؛  «میرحجت علی‌اکبرنژاد» اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی گیلان در راستای سیاست‌های وزارتخانه مطبوع در جهت حمایت از تولیدکنندگان و فعالان عرصه تولید دام و طیور گام برمی دارد و توزیع نهاده ها ویژه خوراک دام و طیور در استان گیلان به خوبی انجام می‌شود و روند آن همچنان ادامه دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان توزیع نهاده‌های دام و طیور با نرخ مصوب با هدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌‌کنندگان در این استان را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۳ هزار و ۲۵۹ تن گوشت مرغ از تولیدات واحدهای پرورش نیمچه گوشتی در کشتارگاه‌های گیلان استحصال شد.

 اکبرنژاد با اشاره به تأثیر شیوع ویروس کرونا در کشور به ویژه بر روی فعالیت واحدهای جوجه‌ریزی گفت: تمام بخش‌های دام و طیور از این بحران آسیب‌ دیده اند.

وی تصریح کرد: طبق آمارها و گزارشات موجود فرآیند جوجه‌ ریزی واحدهای پـرورش نیمچه گوشتـی و تولید استان گیلان روند رو به رشد و افزایشی دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید