Iranian Agriculture News Agency

در حوزه سلامت، خط مقدم این حوزه تولیدکنندگان بخش کشاورزی و دامی هستند

حجت الاسلام علی ارجمند عین الدین در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید سازمان جهاد کشاورزی استان البرز که به نام ساختمان شهدای جهاد کشاورزی نامگذاری شده است.ضمن تبریک به مناسبت سالروز تاسیس جهاد سازندگی در سال ۱۳۵۸گفت: امروز شاهد مراسم کلنگ زنی پروژه ساخت یک ساختمان جدید و مناسب جهت خدمت به کشاورزان و دامداران و همه مجاهدین عرصه امنیت غذایی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، وی افزود: این ساختمان قدیمی که یادگار سنگرسازان بی سنگر می باشد مرکز ارائه خدمات ارزشمندی بوده و هست و انشاءا... همچنان در آینده نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت، واز آنجا که این ساختمان بر اساس اخلاص و تقوی در دوران دفاع مقدس بنیان گذاشته شد، شاهد خدمات ارزنده ای در ساختمان جدید به کشاورزان و بهره برداران باشیم.

حجت الاسلام ارجمند بیان کرد: در تکریم ارباب رجوع و پرسنل یک مرکز، بنا و ساختمان مهم است، ولی مهمتر از آن نوع استفاده ای است که از آن بنا می شود و نیتی است که بر اساس آن نیت آن بنا ساخته شده است، امروزه نماد اسلام خانه کعبه است، خانه ای ساده، قدیمی و بسیار با برکت که به قصد گسترش توحید ساخته شد، بنای رمی جمره نیز با مصالح ساختمانی و توسط انسان ساخته شده ولی حاجیان دور اولی می چرخند و  به دومی سنگ می زنند، چون اولی نماد توحید و دیگری یاد آور کژی و انحراف است.

همانگونه که بر روی آرم جهاد کشاورزی آیه شریفه· قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ ۖأَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ آمده است، ان شاء الله این ساختمان جدید نیز مکانی برای تحقق این آیه شریفه در استان البرز شود.

وی عنوان کرد: اگر هیچ گاه موضوعی مانند تامین نان در ایران امنیتی نبوده ، دلیلش اینست که کشاورزان عزیز ما و شرکت های تولید آرد و خدمت گزاران مردم در جهاد کشاورزی و سازمان غله همیشه کارشان را به درستی انجام داده اند و در نتیجه مردم هرگز بیم آن را نداشته اند که فردا که از خواب بر می خیزند نان در نانوایی ها نباشد. از سوی دیگر نیروهای نظامی و انتظامی هم که وظیفه تامین امنیت کشور را به دوش می کشند برای اینکه بتوانند به وظایف خود عمل کنند باید از نظر امنیت غذایی و ایمنی غذایی تامین باشند، من معتقدم حتی در حوزه سلامت، خط مقدم این حوزه تولیدکنندگان بخش کشاورزی و دامی هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید