Iranian Agriculture News Agency

استاندار قزوین؛

بخش کشاورزی ظرفیت خوبی برای توسعه دارد

استاندار قزوین گفت : بخش کشاورزی استان ظرفیت خوبی برای توسعه دارد و باید تلاش کرد این بخش با توجه به ظرفیت های موجود آن به جایگاه واقعی برسد.

بخش کشاورزی ظرفیت خوبی برای توسعه دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، هدایت الله جمالی پور در بازدید از سازمان جهادکشاورزی استان که قبادی معاون امور اقتصادی استانداری و فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان نیز حضور داشتند با تبریک هفته جهادکشاورزی افزود : همه باید دست به دست هم دهیم تا شاهد رشد و شکوفایی بخش کشاورزی باشیم .

وی اظهار کرد: اگر روزی برسد که از خاک ، آب و تکنولوژی بهترین استفاده را ببریم آن روز جشن موفقیت بخش کشاورزی است .

جمالی پور گفت : با توجه به اینکه شاهد توسعه دربخش های مختلف کشاورری هستیم بایستی زمینه را برای ارتقا بهره وری و تولید بکار ببریم تا بتوان بخش را رونق دهیم.

استاندار قزوین گفت : با استفاده بهینه از منابع آب و خاک می توان بهره وری در بخش کشاورزی را ارتقا داد .

وی در پایان از سعی و تلاش رییس ، معاونین ، مدیران و کارکنان جهادکشاورزی و بهره برداران بخش برای تولید محصولات کشاورزی و امینت غذایی قدر داین کرد .

خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین هم در این بازدید با قدر داین از استاندار قزوین و هیات همراه گفت : استان قزوین جزء 10 استان برتر کشور در زمینه تولید محصولات کشاورزی است.

وی افزود : با توجه به وضعیت بارندگی و اقدامات انجام شده پیش بینی می شود امسال تولید بخش کشاورزی رونق خوبی برخوردار باشد .

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه کرد : با وجود کمبود اعتبارات تلاش مجموعه جهادکشاورزی برنامه ریزی برای توسعه بخش و حفظ پایدایداری تولید است .

خمسه در پایان از حمایت های استاندار ، معاونین استاندار و مسوولین دستگاههای اجرایی از بخش کشاورزی قدر دانی کرد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید