Iranian Agriculture News Agency

مدیر تعاون روستایی کردستان

فروش محصول غیر حضوری در تعاون روستایی کردستان راه‌اندازی می‌شود

مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: فروش غیر حضوری (تلفنی و آنلاین) محصولات به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در بازارچه‌های اتحادیه تعاونی روستایی این استان راه‌اندازی می‌شود.

فروش محصول غیر حضوری در تعاون روستایی کردستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، پیمان اسکندری  در حاشیه بازدید از بازارچه تعاون روستایی اظهار کرد: فروش غیر حضوری (تلفنی و آنلاین) برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و فراگیر شدن بیماری‌ها، رعایت الزامات بهداشتی و تحقق شعار در خانه ماندن تمام اقشار جامعه در شرایط کنونی، توسط اتحادیه تعاونی های روستایی استان کردستان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: همشهریان از اول تیر می‌توانند با وارد شدن به سایت روژمال به آدرس rozhmall.com یا با شماره گیری ۳۱۴۴ مایحتاج مصرفی و ضروری خانوار خود شامل سبزی خوراکی، سبزی خرده شده بهداشتی، میوه، مواد بهداشتی و سلولزی، یکبار مصرف، تنقلات، گوشت مرغ، گوشت قرمز، انواع برنج، قند، روغن خوراکی و دیگر کالاهای اساسی را سفارش دهند.

اسکندری افزود: کالاهای سفارشی با رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی بسته بندی و با پیک به درب منازل مشتریان ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: پرداخت بهای کالا به ۲ صورت از طریق همان سایت بصورت آنلاین و یا پس از دریافت کالا و اطمینان از  کیفیت آن از طریق دستگاه کارتخوان (pos) به پیک حامل امکان پذیر است.

مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: در آینده نزدیک و با فراهم شدن زیر ساخت‌ها در شهرستان های استان نیز فروش غیر حضوری (تلفنی و آنلاین) محصولات فراهم و راه اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و دستکش و فاصله گذاری اجتماعی در راستای مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد: بازدید و بررسی رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بازارچه‌ها در راستای مقابله با بیماری کرونا، بصورت مستمر توسط کارشناسان این سازمان از مرکز عرضه محصولات کشاورزی، دامی و صنایع غذایی انجام می‌شود.

وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در کردستان هم اکنون در وضعیت هشدار قرار دارد  و شهرستان سنندج نیز در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا ظهر دوشنبه ۲۶ خرداد در مجموع ۱۸۹ هزار و ۸۷۶ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هشت هزار و ۹۵۰ نفر رسید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید