Iranian Agriculture News Agency

تخریب 3 ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان دهاقان

در راستای جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی از ابتدای سال تاکنون 3 ساخت و ساز غیرمجاز واقع در مزارع سطح شهرستان دهاقان تخریب شده است.

تخریب 3 ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان دهاقان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، امیر صفرپور در دهاقان با اشاره به تخریب ساخت و ساز غیرمجاز اراضی کشاورزی در شهرستان دهاقان اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی، کارشناس حقوقی اداره امور اراضی مدیریت با هماهنگی با دادستان شهرستان و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دهاقان از ابتدای سال تاکنون اقدام به تخریب ۳ ساخت و ساز غیرمجاز شامل دیوار کشی، اتاقک واقع در مزارع سطح شهرستان کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان با تأکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی افزود: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان این‌که تیم‌های گشت جهاد کشاورزی دهاقان به صورت شبانه‌روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کنند، بیان کرد: همه مالکان و کشاورزان قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان مکاتبه کنند.

صفرپور با تأکید بر این‌که بی‌شک مشارکت و نظارت عمومی مردم، بهترین و موثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی کشور است، عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی، مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی تلفن ۱۳۱ و یا مراجعه به واحدهای کشیک مستقر در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان و مدیریت‌ امور اراضی استان اصفهان اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید