Iranian Agriculture News Agency

فرهنگ و مدیریت جهادی بحثی ساختاری و زیربنایی است

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی مرکزی درنشست تبیین فرهنگ و مدیریت جهادی و نقش آن در تحقق شعار جهش تولیدبه فرهنگ و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: فرهنگ و مدیریت جهادی بحثی ساختاری و زیربنایی است. در واقع منظور از فرهنگ و مدیریت جهادی ترکیب و تلفیق شرعیات با اجراییات است

فرهنگ و مدیریت جهادی بحثی ساختاری و زیربنایی است

به گزارش ایانا در استان مرکزی، حجت الاسلام توکلی، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی درنشست تبیین فرهنگ و مدیریت جهادی و نقش آن در تحقق شعار جهش تولید که با حضور آقای مهندس طمراسی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی وآقای مهندس غفرانی مشاور ورئیس  مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی ودکترفرامرزی معاون اقتصادی حراست کل استان مرکزی به همراه مهندس آنجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی ومدیران سازمان در سالن جلسات امام علی (ع) جهاد کشاورزی برگزارشد ، ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی گفت: برگزاری این نشست ها و جلسات باید تلنگری در جهت حرکت کیفی تر و آگاهانه تر در مسیر تحقق وظایف تکلیفی مسوولان و فعالان بخش کشاورزی باشد.

وی در ادامه با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)، الهی ترین مذهب را مذهب جعفری(شیعه) دانست و گفت: امام  جعفر صادق در زمان خود در دوجبهه علمی و فرهنگی و همچنین جبهه سیاسی و اجتماعی با زمامداران آن روز مبارزه کردند.

توکلی تصریح کرد: استان مرکزی با وجود شهدا، علما، مفاخر و ادبا و سرآمد آنان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) استانی با وجهه فرهنگی، کشاورزی و اقتصادی است.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی به فرهنگ و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: فرهنگ و مدیریت جهادی بحثی ساختاری و زیربنایی است. در واقع منظور از فرهنگ و مدیریت جهادی ترکیب و تلفیق شرعیات با اجراییات است.

وی خاطرنشان کرد: رشد و بالندگی و رونق کشور در عرصه های علمی و اقتصادی و تولیدی در سایه مدیریت جهادی محقق خواهد شد.

توکلی بیان کرد: در شرایط بحرانی و حساس کشور با اتکا بر مدیریت جهادی توانستیم بهترین رخدادها را ثبت کنیم.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی خاطرنشان کرد: تقوا و تخصص ملازم و همراه یکدیگر هستند و خلا یکی از این دو اصل،کیفیت و نتیجه کار را کاهش می دهد. در واقع تقوا و تخصص توامان جهش و رونق را در کشور رقم می زند.

وی با اشاره به اینکه طرح تحول در بخش کشاورزی با روحیه مدیریت جهادی رخ می دهد، بیان کرد: در بخش کشاورزی و موفقیت هایی که در این زمینه در استان حلصل شده است در واقع معلول فضای همدلی و فرهنگ جهادی در سازمان است.

وی در پایان گفت:مهمترین سرمایه یک سازمان یا کشور منابع انسانی آن مجموعه است از این رو برای پیشبرد اهداف و برنامه ها نیاز است در ابتدا نیازهای اساسی نیروهای انسانی برطرف شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید