Iranian Agriculture News Agency

مدیر برنامه و بودجه سازمان معرفی شد

از خدمات خانم مهندس تنیده تقدیر و مهندس زابلی به سمت مدیر برنامه و بودجه سازمان منصوب و معرفی شد.

مدیر برنامه و بودجه سازمان معرفی شد
به گزارش خبرنگار ایانا در جنوب کرمان  صبح امروز با حضور  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاونین و  مدیران  و پرسنل سازمان و طی برگزاری مراسمی که  به ریاست معاونت اموراقتصادی سازمان  در  محل سالن کنفرانس برگزار شد  ، از خدمات تنیده  تقدیر و سعید زابلی به سمت مدیر برنامه و بودجه  سازمان  منصوب و معرفی شد.
در این مراسم حجت الاسلام حسینی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان ، سخنان خود را با ذکر این حدیث از پیامبر گرامی اسلام(ص) آغاز کردکه " من فتح باب خیر فلینتهزه "   ، یعنی اگر موقعیت و فرصت مناسبی جهت ارائه خدمت برای انسان پیش آمد ، باید آنرا مغتنم بشمارد . وی تصریح نمود که مسئولیت های جدید بمثابه فتح باب خیری برای انسان ها بشمار میروند که باید آنرا مغتنم شمرده و از این فرصت های  ارزشمند برای خدمات رسانی به آحاد جامعه استفاده نمایند.

در ادامه  سلطانی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی  سازمان در  گزارشی اجمالی از وضعیت بودجه سازمان گفت برنامه و بودجه سازمان مسئولیتی حساس و به نوعی شاهرگ اصلی سازمان است و در این راستا  تلاش و فعالیت موثر مدیر بودجه سازمان  طی این مدت قابل تقدیر است.

وی افزود زابلی مدیر جدید  برنامه و بودجه نیز فردی  توانمند با اخلاق و با تجربه  است که سابقه معاونت تولیدات گیاهی و مدیریت امور اراضی جنوب کرمان را در کارنامه کاری خود دارد و می تواند در سمت جدید موفقیت های خوبی را برای سازمان رقم بزند.

در پایان این مراسم با اهداء لوح  از طرف رییس سازمان از زحمات خانم مهندس تنیده تقدیر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید