Iranian Agriculture News Agency

پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت 27 خرداد ماه روز جهاد کشاورزی:

27 خرداد ماه روز تجلی ارزش‌ها، رشادت‌ها و اراده ملتی بزرگ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی ۲۷ خردادماه روز جهاد کشاورزی را به خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان تبریک و شادباش گفت.

27 خرداد ماه روز تجلی ارزش‌ها، رشادت‌ها و اراده ملتی بزرگ

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی 27 خردادماه روز جهاد کشاورزی را به همه بزرگ مردان و بزرگ زنان جهادگر و خانواده بزگ جهاد کشاورزی استان تبریک گفت.

در متن پیام وی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بی‌کران خداوند بر بزرگ مردان و بزرگ زنان جهادگر این سرزمین باد که در چهار دهه اخیر برای اسلام و پرچم مقدس کشورمان افتخار و عزت آفریده‌اند.

۲۷ خرداد سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی، روز تجلی ارزش‌ها، رشادت‌ها و اراده ملتی بزرگ است که با توکل بر ایزد منان توانسته غرور، سربلندی، پیروزی، حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور و ... را به هموطنان شریفش هدیه نماید.

و امروز ۲۷ خرداد سال ۹۹ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مظلوم حرم، سنگر سازان بی سنگر، آزادگان، جانبازان، ایثارگران غیور و...در محضر الهی در حضور شریف رهبر فرزانه انقلاب سوگند یاد می‌کنیم که هیچ مانعی برای رسیدن به اهدافمان در برابر ما وجود ندارد از تحریم‌های ظالمانه گرفته تا بیماری کووید ۱۹ و ... هیچ یک نمی‌تواند خدشه‌ای کوچک بر عزم و اراده پولادین ما وارد نماید و برای جلب رضای پروردگار سبحان، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب در گام دوم انقلاب با محوریت ولایت‌مداری و در سنگر امنیت غذایی تا آخر ایستاده ایم...

این روز بزرگ بر همگان بویژه خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان خوزستان مبارک و فرخنده باد.

خدا رحم امیری زاده

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

خرداد ماه 1399

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید