Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه برتر در شاخص رونق تولید از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی

سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با جذب 82درصد اعتبارات استانی رتبه برتر در شاخص رونق تولید را کسب کرد.

کسب رتبه برتر در شاخص رونق تولید از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان مرکزی ، آنجفی ر ئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در جلسه بسیج و جلسه حلقه صالحین با اشاره به شعار سال که با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، نقش سازمان را در تحقق این امر مهم برشمرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی به عنوان یک دستگاه خدمات رسان، با  ارائه خدمات به تولیدکنندگان بخش کشاورزی، تکریم ارباب رجوع و تسریع امور نقش مهم در این راستا ایفا خواهد کرد.

آنجفی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تولیدکنندگان را سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی معرفی کردند، گفت: در بخش کشاورزی سربازان خط مقدم اقتصادی کشاورزان هستند و از این رو رسالت سازمان جهاد کشاورزی تکریم و ارائه خدمت به کشاورزان است.

آنجفی بیان کرد: با توجه به آمار ارائه شده در سال 98 بخش کشاورزی با رشد 8/8 درصد بالاترین آمار نرخ رشد را به خود اختصاص داده است که این امر می تواند گامی موثر در تحقق شعار سال باشد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ربزی های انجام شده در سه سال گذشته، سطح تولید گندم از 370 هزار تن به 420 هزار تن رسیده است و براورد می شود این رقم در سال جاری به بیش از 450 هزار تن برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سهم اعتبارات بخش کشاورزی در کل کشور را 45 درصد و  سهم تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را 55 درصد در سال گذشته دانست و خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و در سایه همکاری مسوولان سازمان و استان، سازمان جهاد کشاورزی استان توانست 82 درصد اعتبارات استانی را جذب و رتبه برتر در شاخص رونق تولید را کسب کند. 

وی ادامه داد:  طبق ارزیابی های به عمل آمده از عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه فعالیت های اقتصادی،  سازمان جهاد کشاورزی رتبه اول استان را کسب و به عنوان دستگاه برتر در استان شناخته شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید